ouders houden niet van mij? Hulp gezochtt

-

praat er over met iemand die je vertrouwt ( je oma / tante / nichtje of een mentor op school of zo…)

als je toch naar je oma gaat praat er dan over met je oma

jeetje meid wat erg, als ze zo tegen je doet, hoe reageer je dan? Moet je huilen? wordt je boos? op loop je weg of negeer je haar?

Ach meid wat erg voor je! Ik zou er met vriendinnen over praten of iemand anders die je erg vertrouwd. Misschien ook een keer met je moeder als ze een ‘goede dag’ heeft, zeg dat je het vervelend vindt en dat je je thuis niet echt op je gemak voelt en het graag zou willen veranderen omdat je wel echt om hun geeft. (of niet?) Als je het niet aan iemand wilt vertellen kun je ook altijd nog de kindertelefoon bellen. Het nummer heb ik even snel opgezocht voor je als je het zelf niet wilt doen haha(geschiedenis ofzo…) Hun telefoonnummer is: 0800-0432, dit nummer kun je bellen van 14 tot 20 uur en het is helemaal gratis.
Dit kun je misschien ook doen;

Ben je 15 jaar of ouder en heb je een vraag over bijvoorbeeld stress, relaties, ouders, een dip of verslaving? Mail of chat dan met Share in trust: www.shit.nl Hier kunnen lotgenoten met elkaar van gedachten wisselen. Share in trust maakt onderdeel uit van de Kindertelefoon Utrecht.
En hun email is; chatbot@kindertelefoon.nl

Als ik jou was zou ik het inergeval wel even met iemand over hebben, lucht vast op. Sterkte! :sob::muscle: