Ouders horen

Hi guys!
mijn moeder en haar nieuwe vriend hebben nu 1 maand iets met elkaar.
Ik hoor ze iedere nacht seks met elkaar hebben, ik word er helemaal gek van en ik vind het echt heel vies om haar weer te horen.
Ik heb dr gevraagd of ze het niet wou doen als ik er was en dat had ze me beloofd.
Maat 2 dagen later hoorde ik ze weer.
Ik weet niet wat ik moet doen, als ik er over wil praten zegt Ze dat het haar eigen huis is en dat ze zelf moet doen wat ze wil.
Ik denk trouwens ook dat ze een hoer is (klinkt heel rude) maar ze gaat vaker met andere mannen naar bed.
Groetjes xx

Bedankt voor de reacties allemaal !
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben die dit wel eens hoort.
Het is ook echt naar om te weten dat ze ‘bezig zijn’.

oordopjes?

Ik slaap altijd al met muziek in :slightly_smiling_face:
Op een of andere manier focus ik me gewoon op wat ik om me heen hoor.

Dan heb je pech,
Je kan ze vragen om stiller te zijn maar je kan ze nooit iets verbieden om te doen.
Nogal moeilijk…
muziek verhelpt het geluid rond je maar je oortjes/koptelefoon zijn misschien niet geluidsproof, in muziek zitten er altidj wel zachtere stukken waarbij je het toch hoort.

ik zou toch eens proberen om deftige oordopjes te vinden en het misschien daarmee te proberen?
Verdiend je moeder er soms geld mee? zoniet vind ik het heel respectloos dat je je eigen moeder een hoer noemt.

Dat is haar eigen zaak en daar hoef je je niet mee te bemoeien.
Je kan alleen ermee bemoeien als ze problemen heeft en ze in een neerwervelend spiraal gaat of iets dergelijks.

Ik vind dit niet heel respectloos als je je moeder een hoer of slet noemt als ze idd met (veel) andere mannen naar bed gaat. Dan is het een feit, hoe hard het ook kan klinken. Maar ik denk dat je moeder er vooral rekening mee moet houden dat ze ook nog een kind heeft waar ze voor moet zorgen en op moet voeden. En uit respect daarvoor zachter seks kan hebben. Ik vind als je moeder bent je die verantwoordelijkheid op je moet nemen. Mss helpen (vliegtuig)oordopjes beter?

Persoonlijk vind ik dat erg sletterig als je geen relatie met iemand hebt en met meerdere mannen in een korte periode seks hebt. Maar ieder zijn mening

*Als ze er voor betaald krijgt is het een feit * Dat het best een beetje sletterig is is wel een feit. Maar waarom ben je nu geïrriteerd? Omdat ik het sletterig vind? Ik heb eerlijk geen zin in gedoe om zoiets kleins(:

Je weet het verschil niet tussen een mening en feit hé?

Jij VINDT het sletterig. Het is GEEN feit dat het sletterig is als haar moeder met meerdere mannen naar bed gaat. Als zij daar plezier in heeft en het veilig doet is daar niets mis mee.

Wanneer mag je het een feit noemen als iemand sletterig gedrag vertoond? Dit is ook weer een mening. Voor mij is in mijn mening dit sletterig gedrag. Er bestaat geen max. hoeveelheid bedpartners voordat je een slet bent. Als je dingen zo bekijkt is het idd geen feit maar een mening.

Maar ik snap niet waar mensen zo’n punt van maken. Laten we gewoon ontopic blijven

lol jij bent echt achterlijk. je hebt nooit het recht om iemand een slet te vinden want dat zijn jouw zaken niet.

Ik hoor m’n ouders ook weleens ookal slapen ze een verdieping lager, ik doe dan vaak snel m’n deur dicht en doe oordopjes in met harde muziek, na een paar minuten kan ik dan meestal weer een rustige poging doen om te slapen.

ze zijn niet luid, ze hebben zelf altijd de deur open staan en ik meestal ook,

Sinds wanneer heb je dan wel het recht om iemand achterlijk te noemen. Dat zijn jou zaken ook niet.

Ze noemt haar moeder zelf een hoer. Wanneer ik mijn mening geef heb ik het recht niet zeker om uit haar verhaal te halen dat naar mijn mening haar moeder sletterig gedrag vertoond? Dit is mijn mening, ik vind dan ook dat ook al ben je het niet met mij eens, je mijn mening kan respecteren. Ik respecteer andermans mening ook.

Jongens, het grootste probleem is gewoon de geluidsoverlast, niet haar mening er over…

Tja, het is zwaar kut, ik hou er ook niet van als ik mijn ouders het hoor doen met hun nieuwe relaties, en ik ga vaak expres lawaai maken om te laten weten dat er ook andere in het huis zijn. Op een of andere manier vind ik het zelf ook heel frustrerend om het te horen, maar idd oordopjes helpen vaak niet.

ZEG gewoon tegen je moeder dat je het niet prettig vindt. Jij vindt het niet prettig om naar te luisteren dat je moeder en haar nieuwe vriend seks hebben en dat kan ik heel goed begrijpen. De enige manier om dit op te lossen is om gewoon even rustig met je moeder te praten. Vertel haar dat je het prima vindt als ze seks heeft, maar of het misschien iets zachter kan als jij thuis bent?

Oh ik lees nu pas dat je het al tegen haar had gezegd. Je kunt in ieder geval tegen haar zeggen dat jij daar óók woont en dat wanneer je samen in één huis woont je rekening met elkaar moet houden.

Fijn om te horen dat ik niet de enigste ben die dat wel eens hoort.x

Keihard gillen dat ze wat stiller moeten zijn als ze bezig zijn. Met een beetje geluk schrikt ze ervan en zijn ze gelijk iets stiller. Of gil iets idioot zoals ‘MAM! Hou op met het faken!’ Maakt ook vaak indruk.

Het is inderdaad heel vervelend om haar te horen en ook om haar met meerdere mannen te zien ‘slapen’ , maar om haar hierom gelijk een hoer te noemen. Het is en blijft je moeder en in principe zou je met haar alles moeten kunnen bespreken op een respectvolle manier. Geef ook aan dat je het vervelend vindt dat ze met zoveel mannen naar bed gaat…
Daarentegen heeft ze ook gelijk dat het haar eigen huis/leven is, maar ze kan wel rekening met je houden.
Maar serieus… het feit dat je haar een hoer noemt vind ik gewoon echt niet kunnen en dit ga je je wel beseffen wanneer je wat ouder bent denk ik. Heb respect voor je moeder, ze is wel degene die ervoor gezorgd heeft dat jij op deze aardbol rondloopt. Ik heb in mijn puberteit ook veel gezegd over en tegen mijn moeder en nog steeds ben ik het niet overal mee eens… maar dat betekent niet dat ik haar niet respecteer. Dingen zoals hoer zou ik nooit over haar zeggen.

Maar om even ontopic te blijven, probeer het nogmaals aan te kaarten en geef aan wat het met je doet en waarom je het vervelend vindt. Simpelweg zeggen ‘ik wil niet dat je het doet’ kan heel brutaal overkomen. Geef uitleg, ga erover met haar in gesprek.