Ouders hebben trampoline verkocht

Hee!

Wij hebben dus al sinds dat ik klein ben een (grote) trampoline in de tuin zijn, en vroeger sprong ik daar super vaak op enz. Nou doen we dr de laatste jaren wel minder mee, maar alsnog: we springen er nog wel eens op “als sporten” (in de zomer) zegmaar, liggen er lekker op te zonnen of als ik met vriendinnen ben is het gewoon een chille plek om te liggen/praten/zonnen. Nou kwamen met ouders met het rare idee een tijdje geleden om hem te verkopen, wat helemaal nergens op slaat want hij staat niet in de weg en ze weten niet eens wat ze anders op die plek willen. M’n vader zei net dus dat hij zaterdag wordt opgehaald, maar ik vind dit dus echt lullig… zij hebben hem toendertijd aan ons gegeven, en nu gaan ze hem (zonder te overleggen) verkopen? Terwijl we dr misschien niet heeel veel gebruik van maken, maar vind je het gek, het was winter?

Heeft één van jullie misschien tips om ze over te halen ofzo? Hij is nu dus eigenlijk al verkocht, maar ik vind het echt niet leuk! Zo’n ding is super chill in de zomer…

Nouja als je ouders hem al aan mensen verkocht hebben is er weinig kans dat ze de koop ineens niet door laten gaan. Maar vertel ze gewoon wat je net in dit bericht verteld hebt, meer kun je niet meer doen.

Zelf een nieuwe kopen xD

Thja het is je ouders hun huis, maar de koop kan niet zomaar stop gezet worden maar als je vertel dat het je dwars zit misschien krijg je een nieuwe? Kost maar 100¤ (ergens gezien in een bouwmarktfolder)

trampoline’s zijn ook echt zo goedkoop dat je zomaar even een nieuwe kan kopen haha , xD

ik zou gewoon tegen je ouders zeggen dat je echt niet wilt dat ie weg gaat, en dan gewoon heel lief aankijken enzo (a’)

Die van mij hebben ze vorige zomer weggegooid! Oh wat was ik kwaad :’) Heel mijn kindertijd en pubertijd heeft zich daarop afgespeeld haha.

Het is niet zo’n kleine trampoline he, echt zo’n grote ronde van goede kwaliteit enz :’) Niet om op te scheppen verder, maar wij hebben dat ding toen voor een paar honderd (volgens mij iets van 600 euro ofzo) euro gekocht…

M’n vader zei: tja, hij moet toch ooit verkocht worden… En hij wordt al ouder, slechter enz…

Kut antwoord dus :’)

En kan je er niet iets voor in de plaats krijgen om te “chillen”?

Wat ben ik blij dat ik jouw ouders niet heb. :’) Mijn ouders zouden nooit ‘mijn’ spullen verkopen zonder overleg.

Maar goed: als je hem toch alleen gebruikt om op te chillen (en heel soms om op te sporten) kun je dan niet gewoon in tuinstoelen ‘chillen’ en een andere sport vinden? :slightly_smiling_face:

gaat t echt om die trampoline, of om t feit dat je ouders dit zonder overleggen hebben verkocht, terwijl t - niet helemaal schriftelijk, maar toch- van jou is/was?

Maak er gewoon drama om net zo lang tot ze hem niet meer verkopen. Zo’n koop kan je echt nog wel afzeggen. Ik zou gewoon vet boos gaan doen en huilen en laten zien hoe erg ik ‘t vind :’)

Maargoed, je kan ook gewoon precies zeggen hoe jij er over denkt. Dat je dat ding echt wel gebruikt in de zomer etc en dat het niet nodig is om hem te verkopen en dat je het lullig vindt dat het überhaupt gewoon zonder overleg gaat terwijl het eigenlijk een cadeau was.

^ Nou, het gaat wel om het principe dat ze dit soort dingen niet even overleggen, ja. Dat vind ik gewoon lullig. En vooral omdat ze geen goede reden hiervoor hebben: ik bedoel, hij staat echt alles behalve in de weg en dat zeggen ze zelf ook! En daarbij denk ik ook wel serieus dat ik hem nog ga gebruiken in de zomer, heel vaak spring ik er ook best lang nog op met vriendinnen enz…

M’n moeder is die van mij nu ook aan het verkopen… ben het er echt niet mee eens. Maar heb gewoon een gedeelte van het geld geëist haha :")

ik snap je wel eigenlijk! Niet alleen om het idee dat die trampoline weg gaat, maar dat het toch wel vertrouwd plekje is geworden haha, dat klinkt echt dom. En al helemaal zonder het met jullie te overleggen…
als er nou iets leuks voor terug komt is het wel oké :slightly_smiling_face:

Nou, dat komt er dus niet. Ze willen het eerst gewoon leeg laten en anders misschien een terrasje ofzo, maar dat slaat echt nergens op want we hebben al één groot terras + 1 klein hoekterrasje, dus dat is al helemaal nergens voor nodig…

Heb je dit allemaal al aan hen verteld, wat je ons nu zegt? Zo ja kun je er weinig aan veranderen denk ik… :frowning_face:

^ Jep. Heb het er net ook nog met m’n vader over gehad want ik vind het gewoon dom dat ze dat zomaar even beslissen… maar hij heeft serieus geen zinnige, goede argumenten.

Eis dat er een zwembad voor terug in de plaats komt (A)