hee lieve meiden,
ik kan je nu alvast vertellen dat het een lang verhaal gaat worden, als je daar geen zin in hebt klik dan gerust weg maar plaats alsjeblieft geen reacties van : ‘lekker voor je’
bedankt alvast !
gisteravond heb ik gezellig met een vriendin een film gekeken, ik hoorde beneden al wel wat maar het was niet overdreven en zocht er ook eigenlijk niets achter.
toen ik mijn vriendin ging uitzwaaien toen ze naar huis ging zat mijn moeder niet meer op de bank, toen vroeg ik aan mijn vader waar ze was. ze sliep al zei hij.
ik ging ook naar bed en even later hoorde ik de deur van mijn ouders slaapkamer opengaan, ze ging naar beneden.
ik hoorde weer hard gepraat maar weer zocht ik er niks achter, toen kwam even later mijn vader naar boven gelopen, ik kon horen aan de manier van lopen dat hij boos was.
even later mijn moeder ook en die klonk ook niet vrolijk.
we zouden vandaag wat gaan doen met ons gezin en dat gaat ook niet door, ik kwam beneden en vroeg wanneer we weg gingen. dat gaat niet door zegt mn moeder, ik: waarom?
het is heel slecht weer.
ik vroeg het even later aan mn vader en die zei, het gaat niet om het slechte weer we hebben erge ruzzie.
het gaat ook over dat wij niet goed met elkaar om gaan (gisteren hadden mn vader en ik ook een meningsverschil, veel schreeuwen en alles, nu is dat weer goed )
ik voel me erg schuldig nu, ze praten niet meer met elkaar en er word met deuren gesmeten. ik weet niet wat ik moet doen, voel me heel erg rot.
ongeveer 4 jaar geleden heeft mijn moeder ook al 3 maanden ergens anders gewoon omdat ze ruzzie hadden. ik ben bang dat dit weer gebeurd.
ik weet gewoon niet wat ik moet doen, zit de hele dag boven en durf niks tegen ze te zeggen.
kan iemand me helpen?