ouders gaan scheiden?

een tijdje geleden vond ik op de laptop een brief, mijn moeder had die geschreven naar mijn vader, er stond vanalles in zoals dat mijn vader bij haar weg wou enz enz. als datum stond erbij dat hij de dag voordat ik hem las, opgeslagen was. ik had erna aan mijn moeder gevraagd waar hij over ging, maar toen zei ze dat die brief al oud was. dat heb ik met ongeloof maar geaccepteerd, maar toen ik vanmiddag bij de geschiedenis op de laptop keek, stond dat er vandaag was gezocht naar “twijfel relatie”, “kan de liefde op zijn”, “horen we nog bij elkaar” en zo een dingen allemaal, ik weet echt niet wat ik moet doen nu… moet ik gewoon nog eens aan hun vragen waar het over gaat? moet ik ze gewoon hun gang laten gaan? wat moet ik doen ?! :bored:

Wat vervelend zeg!ik snap dat je je vraagtekens erbij zet. Je kunt het gewoon aan je moeder vragen, ik denk dat zij het nu ook niet makkelijk heeft. Voor haar zal het misschien ook een groot vraagteken zijn wat ze moet doen, maar misschien is het wel fijn als je haar kan steunen en andersom. Sterkte!

Ik zou er nog even goed voor gaan zitten en er met je ouders over praten, ik snap dat je er mee zit! Maar je moet ook weten dat elke relatie ups en downs heeft… ook die van je ouders. Dus als je moeder zegt dat er niks aan de hand is, kan dat ook gewoon waar zijn natuurlijk. Misschien had ze even een mindere periode waarin ze haar ei kwijt moest door te schrijven en gaat het nu weer wat beter daardoor. Veel succes en sterkte!