Ouders gaan op vakantie .. Feest of toch niet?

De meeste van jullie zouden super blij zijn. Heerlijk weekje voor je zelf…

Dacht ik er maar zo over
Het gaat niet zo lekker op school en dan precies nu gaan me ouders op vakantie.
Ze gaan vanaf dinsdag tot dinsdag dus een week maar ik vind er echt niets aan…

Wat zouden jullie doen als jullie in mijn schoenen staan?

Wil je een feest geven of is het figuurlijk bedoelt?

*d

Tja het is heel rot voor je dat het niet zo lekker gaat op school, maar je kan verder niet heel veel aan het feit doen dat je ouders op vakantie gaan.

Kun je niet bij iemand gaan logeren, of vragen of een familielid of vriendin bij je wil komen slapen? Dan ben je niet alleen en kunnen je misschien samen studeren? Moet je natuurlijk wel even kijken wie je uitnodigd haha :wink:

Inderdaad aan een vriendin vragen of die geen week je zusje wil komen zijn, maar ik zou geen feest geven want dat komt toch sowieso uit, moeders zien het direct als er ook maar iets anders is in huis of als maar het kleinste dingetje vies/kapot is (de mijne toch :p)

Ze heeft het trouwens over een spreekwoordelijk feestje :cold_sweat:

Nee ik bedoel t figuurlijk

ik vond t juist heel chill toen mn ouders 2 weken op vakantie gingen, al werd ik wel wat eenzamer vond ik het ook juist wel fijn om wat vaker alleen te zijn. Als je dat niet vind kan je och vaak vriendinnen uitnodigen of naar hun gaan

Ja ik ga bijvoorbeeld morgen naar de bios met een vriendin… maar ergens vind ik het zo rot … Ik kan er echt om huilen gewoon … :frowning_face:

Ik snap je wel. Vind het ook saai als ik een dagje vrij heb en mijn ouders werken.
Maar nodig inderdaad een paar vriendinnen uit om te slapen.

Kijk of er een paar dagen vriendinnen kunnen blijven slapen of dat je misschien een paar nachtjes bij een familielid terecht kan

Ik vind alleen thuis zijn ook niet fijn.

Ik vind he gewoon meer dan alleen niet zo fijn … maar ook gewoon enorm ‘klote’

Ik zou geen feest geven als in dikke party. Je kan wel een sleepover houden met vriendinnen, dat is ook heel gezellig en een feestje.

^ Ze bedoelde het figuurlijk.

Kan je niet een vriendin uitnodigen of bij een vriendin slapen? Dan gaat de week ook sneller voorbij als je lekker bezig bent!

Ik dacht dat ik het vorige week ook leuker zou vinden, maar ik heb de hele week zitten zwoegen om het huishouden te doen. Ik ben er dus ook geen fan van…Zijn er familieleden of vriendinnen waarbij je kan logeren?