Ik heb afgelopen week mijn rijbewijs gehaald, vandaag ben ik en mijn vader dus een paar rondjes gaan rijden zodat ik aan zijn auto kan wennen.
Het is een grote auto vergeleken mijn lesauto, eigenlijk gewoon veel te groot voor mij.
Nu was ik op marktplaats het kijken voor een klein autootje wat niet te duur is.
Heb een aantal leuke gezien hier in de buurt dus ik aan mijn vader later zien.
Begon die helemaal van je hebt je rijbewijs pas en je wilt nu al een nieuwe auto blablabla.
Ik heel erg boos want bij mijn broer was dat allemaal geen probleem, hij had binnen 2 weken ofzo al een eigen auto…
Het enigste wat ik vroeg of ze mij de wegenbelasting en de verzekering willen betalen, de belasting is iets van 19 euro en de verzekering is met korting als die op de naam van mijn vader komt(zoveel jaren schadevrij).
Ik ben dus boos omdat ze voor mijn broer ook al die dingen betalen en hij heeft een diesel(veel duurder in de belasting dus) en ze hebben de helft van zijn auto betaald.
Iets wat ik nieteens vraag auto betaal ik zelf wel…
(als jullie je afvragen waarom ik niet gewoon in de auto van mijn vader rij, nou zo ben ik wat vrijer als ik mijn eigen auto heb. Ik kan naar sporten rijden wanneer ik wil, zwemmen wanneer ik wil (in de zomer) enz. Niet steeds wachten tot mijn vader thuiskomt van werk wat pas om 4 uur is.)
Ik wil het hier dit weekend dus weer met ze over hebben.
Want ik wil toch snel zijn niet dat die auto dadelijk verkocht wordt ofzo.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik het er weer rustig over kan beginnen ?
Want meestal bij zo’n dingen omdat mijn broer er ook wel betrokken bij is (zijn autokosten dan) wordt ik erg boos en agressief omdat hij alles krijgt betaald(omdat hij niet werkt).