Ouders doen moeilijk over logeren enz.

Ik wil heel graag een keer bij mijn vriendje logeren of hij bij mij.
Het probleem is dat ik gister bij hem was en we mochten niet eens samen naar boven! Dus wouden we wel beneden een film kijken, de films lagen boven en we wouden/wilden dus samen ff een film uitzoeken en zelfs dat mocht niet, hij moest alleen gaan… (dat was dus zijn moeder) Van mijn moeder mag het wel, maar pas over een tijdje… we moeten elkaar eerst “beter leren kennen” ahum… logeren mag opzich wel, maar dan een paar kilometer uit elkaar (beide op een andere kamer)
Weet iemand hoe ik zijn/mijn moeder over kan halen zodat het wel mag? :S
btw; We wonen anderhalf uur met de auto van elkaar vandaan.

Alvast heel erg bedankt! x.

Ik ben 14, hij is 16
We kennen elkaar een jaar en we hebben nu een half jaar met elkaar…

Afwachten.

Dat doe ik ook al anderhalfjaar. (en er zit nog steeds geen positief vooruitzicht in kutkutkut)

ai dat is kut…

Met jullie ouders praten. Ook jullie ouders met elkaar. Tonen dat je verstandig bent en vertrouwen winnen.

Hoe lang hebben jullie al?

& btw: het is wilden, geen wouden. (dat moest ik even zeggen, sorry :stuck_out_tongue:)

Hoe oud zijn jullie en zoals gevraagd hoelang gaan jullie al met elkaar?

Als ik kinderen had zou ik dat ook niet toelaten. Ik vind op jonge leeftijd al die dingen ontdekken voor kinderen maar niks! Dat is meestal geen eens echt liefde! Ik wil jou er niet mee beledigen hoor!

Oei… ik zou even met je ouders praten. Weet niet hoe oud je bent? Maar begin het gesprek met je moeder, dat is altijd wat vertrouwder (2 vrouwen onder elkaar). Zeg gewoon dat je zelf nog helemaal niet klaar bent voor seks en gewoon een keetrje bij hem wilt slapen als in een ‘slaap partijtje’

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je een ‘halve kilometer’ vanelkaar moet slapen , dan sneak je snachts gewoon zijn kamer( of andersom) in :stuck_out_tongue:
Maarja wel uitkijken dat je niet betrapt wordt ! :kissing:

Ze is 14. Toen mocht ik ook een keer bij mn toenmalige vriend slapen maar wel op zn zusje haar kamer.
Maar dat vond ik niet erg, gezien ik al blij was met het feit dat ik er überhaupt mocht overnachten.

Ik ben 16, hij 19. Mag daar ook niet slapen, pas na een jaar. Dus op dat punt snap ik je ouders en zijn ouders wel.
Dat jullie niet alleen naar boven mogen en hij zelfs niet even films mag pakken vind ik dan weer overdreven.

Wat hierboven staat is inderdaad een goed idee. Ga met je moeder praten, en vertel haar dat je gewoon met z’n tweeën wilt zijn, en verder niks van plan bent. En overleg met hem dat hij ook met z’n ouders probeert te praten. Succes! :slightly_smiling_face:

Ik mag het ook niet, k heb nu ruim een jaar met mn vriend en k ben bijna 16, maar ik mag dan wel weer met hem mee op vakantie en samen met hem in 1 tent. ik snap mijn ouders echt niet XD

Dat is allebei goed

Ik mocht pas toen ik 18 was bij mn vriend slapen, accepteer hun keuze gewoon. Enw acht af

Ja en als je dan toch gesnapt word mag je helemaal niks doen
Slim :wink:

Ik ben 14, hij is bijna 16 jaar
Ik ken hem nu bijna een jaar en we gaan al bijna 5maand met elkaar.

hoe oud is hij? en idd hoe lang gaan jullie al met elkaar?

edit: als hij 16 is en jij 14 snap ik je ouders wel. jongens van 16 willen vaak veel meer dan meisjes van 14. en… je bent gewoon pas 14.

ok als je 14 bent begrijp ik je ouders wel…