oke ik zal het even uitleggen:
via hyves leerde ik een jongen kennen die hier in de buurt woont, nee het is geen loverboy ofzo, want vriendinnen van me kennen hem wel.
alleen had ik hem nog nooit gezien.
ik praatte heel erg veel met 'm en hij vond mij leuk, ik vond dat nog al raar want ik had hem nog nooit gezien, en hij deed ook echt superlief enzo.
ik had z’n gesprekken opgeslagen op m’n ipod om ze aan me beste vriendin te laten zien.
toen zat ik een avond op me ipod, en ik had m op de computer aangesloten omdat hij bijna leeg was.
mijn zus zat op de computer en kon toen in mijn ipod kijken, en zag die gesprekken waarin hij allemaal lieve dingen zei.
ze ging die gesprekken voorlezen en laten zien aan mijn moeder dus nu denken ze dat het een of andere rare jongen is , en eerst dacht mijn moeder dat ik iets met hem had.
ook vroeg ze of ik met m naar bed was geweest, maar ik heb hem nog nooit gezien. en ik reageerde bestwel boos omdat ik 13 ben en dan vind ik het opzich best raar dat je moeder zoiets van je denkt.
nu denken ze dat ik boos reageerde omdat er juist iets is , en ik heb helemaal niks gedaan.
ook had ik een feestje en toen ik mijn kamer op ging ruimen vond ik nog geld , en had daarmee me feestje betaald.
mijn moeder denkt nu dat ik dat geld van haar heb gestolen?
oftewel , ze vertrouwt me dus niet.
maar ik vind dat heel vervelend.
okee heel verhaal maar weet iemand misschien wat ik moet doen?