Ouders 25 jaar getrouwd

Hiii,

In juni zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en ze vieren hier een feest voor.
Nou is het de bedoeling dat ik samen met mijn zus en opa en oma wat leuks ga verzinnen voor op de bruiloft. Iets van een leuk spel o.i.d.

Nu vraag ik me af of jullie misschien leuke ideeën hebben? Wij zijn een beetje inspiratieloos hihi
We moeten ook nog een cadeau verzinnen, we dachten aan een foto maar we willen hier nog iets bij doen.

Dus als jullie leuke ideeën of ervaringen hierbij hebben hoor ik het graag :slightly_smiling_face:

JOUW ouders zijn 25 jaar getrouwd en je vraagt óns om ideeën? Sorry maar dat is nogal iets persoonlijks. Ik vind echt dat je dat zelf moet verzinnen.

Misschien kan je iets heel leuks toen met foto’s? Dit was wel voor een trouw, maar een vrouw die ik ken heeft een schilderij gemaakt dat eigelijk een soort puzzel was. Zij moesten dan de puzzelstukken verzamelen door dingen te doen en dan uiteindelijk konden ze het hele doek verzamelen & dat konden ze dan ophangen als een soort Gilbert & George kunstwerk. Misschien kan je zoiets laten doen met een foto?

http://haribololz.files.wordpress.com/2010/12/gilbert-and-george-seed.jpg

(niet zozeer met 2 mannen op haha! De stukken van de foto kunnen dan samengesteld worden tot 1 foto met van die zwarte randen er tussen ofzo. :slightly_smiling_face:)

Wij hebben een grote foto’s van onszelf (de kinderen dus) laten maken en die in een mooie lijst gegeven. Waren ze heel blij mee.

Levend ganzenbord.
Met gekke opdrachten als, gorgel het Wilhelmus.

Dat kan ze toch wel gewoon vragen?

Nou, mooi dat JIJ dat vindt. Dat weten WIJ dan ook weer.

Ga een liedje zingen! Of een toneelstukje opvoeren. Nee, ik ben niet zo goed in dingen verzinnen :’).

Geef ze een weekendje weg? Of een etentje? Een theatervoorstelling?

of maak een soort puzzel met gebeurtenissen/foto’s uit elk van de 25 jaar, en door die dan in de goede volgorde te leggen krijg je iets van zo’n schilderij als hierboven ofzo…

succes

UP!
Het idee met de puzzelstukjes vind ik heel leuk daar ga ik eens over nadenken thanks!

Verder nog mensen met ideeen?

dubbel

dubbel