ouders 20 jr getrouwd

Mn ouders zijn binnenkort 20 jaar getrouwd.
Wie heeft leuke ideeën, ervaring of tips voor een originele verrassing/cadeau?

Geef ze shampoo’s (:

Mijn ouders zijn nog geen 20 jaar getrouwd, maar wij hebben ze een kuuroord bon gegeven.

Wij zouden toen een weekendje naar Parijs gaan, maar toen ging het OV daar staken en zijn we maar naar Luxemburg geweest (geen aanrader :’))

Neem ze mee uit eten. (:

Heb je een zus of broer ofso die ook mee wilt betalen?
Dan kan je je ouders wel uit eten laten gaan op jou/jullie kosten. Of een spa/sauna. Of als je moeder ergens al dagen lang over loopt te zeuren, bijv een mobieltje, haar een mobieltje geven die niet te moeilijk werkt. en het zelfde bij je vader.
En anders een grote bos bloemen in vaas en al.

maar ik dacht dat je op het 25e jaar dat je getrouwt bent iets groots doet? Ik geef mijn ouders normaal niks als het niet speciaal is.

Oh, of voor een weekend van vrijdag tot zaterdag naar een hotel ofso sturen. Dat je daar je een soort van waardebon koopt ofso. Als ze dat kunnen met werk natuurlijk!

Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren heb ik en mijn ze mee uiteten genomen.

Volgend jaar zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd, wordt mijn broer 21, word ik 18 en mijn zusje 16. Allemaal bijzondere jaren, dus we gaan een groot feest geven en van het geld dat we daar hopen te krijgen naar Amerika of Australië :slightly_smiling_face:.