ouderlijk gezicht..

ik vind dat ik er heel ouderlijk uit zie, echt zo moederachtig!! en dat wil ik niet… hebben jullie misschien tips waardoor ik er wat jonger uit kan zien?
ik ben 17, en heb kort donkerbruin haar.
alvast bedankt!!!

Haar langer laten groeien ?

Je haar langer laten groeien. Is het je al opgevallen hoeveel moeders kort haar hebben?

Ik vind zelf trouwens dat ik er helemaal niet moederlijk uitzie, maar laatst werd aan me gevraagd of ik de moeder van Merel was… (bij een zwembad) Ik heet zelf Merel, dus begreep het niet echt. Ik ben 17, en dat kind moet ongeveer 5 zijn geweest (dan zit je toch op zwemles?) maarja, beetje vreemd.

ja met me haar laten groeien was ik al bezig alleen het gaat zo langzaam,. dus nog andere tips…?

Zou je een foto willen posten ?

want misschien valt het mee en vind je het zelf alleen maar :stuck_out_tongue:

Probeer je anders jonger te kleden? Misschien wat aan je make-up veranderen? Blijkbaar worden grote ogen geassocieerd met jong zijn, dus miss kan je die creëren?

ik zou straks is een foto posten, en dan probeer ik meteen wat anders met me make-up.,

Een foto helpt idd

foto ja (:

Lichte kleuren gebruiken in je make-up, dan lijk je jonger heb ik gelezen…
Verder zou ik het ook niet echt weten, ik heb ook best een ouderlijk gezicht =P
Dus ben benieuwd naar tips.

-lichte make-up
-haren langer
want meestal zien mensen er ouder uit met kort haar, omdat de meeste moeders die het druk hebben met hun kinderen hun haren laten kortknippen om s’morgens weinig werk eraan te hebben en/of voor baby’s die eraan trekken. Serieus er zijn baby’s die dat doen!
-Jong kleden! veel kleurtjes, opvallende dingen,…

Inderdaad wat lichtere make-up op doen en je haren langer laten groeien.
Je haren groeien inderdaad niet heel snel nee, ook al is dat bij iedereen anders.
Ik zou ook wel een foto willen zien, mensen vinden zichzelf sneller ‘iets’ dan dat eigenlijk is.

Foto:)

echt een kut foto maar goed;p

http://i35.tinypic.com/30j0mck.jpg

( sorry zo groot:$ )

Ik vind het wel meevallen hoor? Mja ik weet niets :blush: upje.

Ik vind niet dat je er moederlijk uitziet hoor!

misch je haar langer laten groeien?

Ik vind je er niet echt als een moeder uitzien, je kapsel past ook gewoon goed bij je.

hmm, misschien ligt het dan toch gewoon aan mezelf;p mja toch bedankt voor de tips!!