Oudere ouders

Mijn ouders zijn al rond de 55, beide.

En dat is best vervelend om te zeggen in de klas enzo vind ik,
omdat bijna iedereen z’n ouders rond de 45 zijn.

Mijne dus niet, en ze zijn ook nog eens grijs.

Is er iemand met ook oudere ouders?
Zo ja, hoe ga jij er mee om?
En zo nee, hoe zou jij er mee omgaan als je ouders rond de 55 zijn of ouder?
(Ik ben trouwens 14 even voor de duidelijkheid…)

Waarom fucking vier topics?

haha oke 4dubbel topic

Maar, ouders van een vriendin van me zijn ook zo oud
het kan me echt helemaal niks schelen eigenlijk

mijn vader is 60, mijn moeder is 56. ik ben 15. ik maak me er niet druk om. en inderdaad, is 4 topics niet wat overdreven?

Lekker boeiend. de leeftijd maakt echt niks uit.
En doe eens rustig met je geklik. 1 topic is genoeg joh

Boeiend, wat maakt leeftijd uit. x_____x

Je moet niet zo zeuren.
Mijn moeder is 55 en mijn vader 67.

Vroeger, op de basisschool, vond ik het vervelend ja. Vond het altijd een beetje vreemd.
Nou niet meer, ik ben blij met mijn ouders en leeftijd maakt niks uit.

Ik ben 16
Mijn vader is bijna 57
Mijn moeder is 55

Soms vind ik het jammer want bij mijn moeder merk je al van die ‘ouderdomspijntjes’ en dan ben ik bang dat dat snel erger wordt terwijl ik pas zo jong ben. Maar ik ben lekker dramatisch altijd…

Nou ik ken iemand die zijn opa en oma als ouders heeft dat is pas erg.

Whatever niet zo zeuren.

Mijn pa is 65 en mn ma is 50. En ik ken ook iemand waarvan dr pa 75.

Maak je niet zo druk om niks

ik ben 15, mijn moeder 53 & mijn vader 59.
mijn moeder ziet er niet echt 53 uit vind ik maar een beetje jonger.
kheb er verder geen problemen mee. ik ben blij hoe ze zijn :]
en wat ik grappig vind is. mijn ouders verschillen van elkaar 6 jaar en mijn broer en ik ook XD

daarom wil k dus geen kind meer na myn 30e krijg vn dat oude ouders gedoe ik ben self 18 jr en myn moeder is 37.

Ik ben 18 en mijn ouders worden beiden 55.

Maar wat maakt het uit dat je oudere ouders hebt? Er zijn genoeg ‘jonge’ ouders die niet goed met hun kinderen om kunnen gaan, en veel oudere ouders die dat wel kunnen. Ik heb een prima band met mijn ouders. Mijn vader is een ontzettende lolbroek en mijn moeder vindt het leuk om te shoppen. Oke, ze zijn allebei wat sneller moe en mijn moeder heeft de overgang net gehad. Maar verder merk je er niets van dat ze wat ouder zijn. En daar hoor je je ook helemaal niet druk over te maken; zonde van je energie.

Maakt niet uit joh, het gaat niet om de leeftijd. :relieved:

Mijn moeder is 38 en mijn vader is 41, ikzelf ben 13 en ik heb een broer van 18.

Mijn mutti is 37 en mijn vatti is 39 dus ik kan niet meepraten. Maar ik vind het soms wel stom, dat als vriendinnen vertellen dat hun vader bijv. 60 is en ik dan zeg dat de mijne 38 is en dan vragen ze wow hoe oud is je opa dan en dan moet ik zeggen dat 58 is. Dus dan is mijn opa jonger dan haar vader. Of dat mijn overgrootopa nog jongers is dan haar opa of oma. Maarja, opzich is het wel fijn wat oudere ouders, die weten niet zo super goed hoe de jeugd van tegenwoordig echt is.

mijn vader is 56, en mijn moeder 44.
dus 't valt nog mee.

maakt tochniet uit, als ze maar lief zijn en goed voor je zorgen. ik snap wel dat het soms vervelend is dat als andere kinderen jongere ouders hebben. maar daar zou ik me echt niets van aantrekke, lekker boeiend.

Bij mij is me moeder 36 en me vader 45, zelf ben ik 14.

:relieved:’’…
Boeiend? Als ze maar jong van geest zijn.

Plus aub de volgende keer géén VIER topics aanmaken.

mn moeder is 36 en ik ben 16 en mn pa is 46 duss tja ook ik heb weer een ander soort ouders zeg maar:P en mn oom is 12:P ja die isvan mn opa en die is pas 65 geworden ofzo:P

Ik heb trouwens een nicht van 39 ^^…