Oudere mannen.

Hey hallo :wave:

Geen idee of hier al een soort van gelijke topic over is. Dus start ik er maar een!

Zelf ben ik nog jong, en vind ik het leuk om naar jongens te kijken etc.
Maar nu valt het me zelf op, dat ik nog al naar wat oudere mannen kijk. (geen mannen die op leeftijd zijn, maar rond de 28/35)
Ik interesseer me veel meer in oudere mannen, dan jongens rond mijn leeftijd.

Nu vroeg ik me af, of er meerdere meiden hier niet naar jongens van d’r eigen leeftijd kijken maar meer naar oudere mannen.
Ik bespreek dit liever ook niet met me vriendinnen etc. want die zouden me voor gek verklaren. :cold_sweat:

Alvast bedankt voor het lezen!

Hoe oud ben je?

Toen ik bijvoorbeeld 16 was, keek ik wel naar oudere jongens maar dan maximaal 20 of zo. Dus niet echt mannen.

Hmm… ja… toen ik 13 was had ik een oogje op een jongen van 19 en hij vond mij ook leuk maar het kon geen relatie worden omdat hij in Hongarije woont
En vorig jaar vond ik een jongen leuk van 22 ( 15 jaar ) dus ja.

Mijn ouders zouden het nooit goed keuren al zou ik met iemand boven de 25+ zou gaan, maar toch vraag ik het me af. Is het illegaal om als 18 jarige met bijvoorbeeld met een 30 jarige te gaan? Of is dat gewoon goed, omdat je een ‘volwassene’ bent?!

Dat is gewoon legaal omdat je dan inderdaad een ‘‘volwassenen’’ bent.

Nee, dat bedoel ik ook, dat tussen de jongens waar ik naar keek en mezelf het leeftijdsverschil niet groot was.

Nou ja, ik weet niet. Je wordt zelf ook volwassener, dus of het nou echt raar is… Ik ben zelf 19 en zie het mezelf niet doen, maar op zich vind ik het nou ook weer niet heel vreemd.

Je bent meerderjarig, en zelf bekwaam genoeg geloof ik om een relatie te beginnen met iemand die ouder is. Niks strafbaars meer aan dus. :wink:

Maar als ik dan naar het leeftijd’s verschil kijk, denk ik zo van: Hij is al bijna klaar met school toen ik pas op aarde kwam.

Mijn broer is 25 en gaat met iemand van 37. En dat vind ik heel raar.
Me ouders hebben zich er ook maar bij neergelegd, en ons gevraagd of we dat svp nooit zouden gaan doen. Stel ik kom met een wat oudere man thuis, ben ik echt bang dat ik me moeder d’r hart breekt.
En het dorp hier zou heel raar gaan praten, het is een klein dorpje waar ik woon en alles gaat zo binnen de kortste keren rond. Ik zou me daar dan echt voor schamen :sob::muscle:

Ik ben zelf 17, en op de een of andere manier moet ik van jongens van mijn leeftijd ook niks hebben. Ik heb een keer iets gehad met iemand van 18, maar het werkte gewoon niet omdat ik me irriteerde aan zijn onwetendheid en kinderachtige gedrag. Oudere mannen zijn toch vaak volwassener, en dat is wat mij ook tot oudere mannen toetrekt. Maar 30/35 zal het bij mij nooit zijn. Denk meer aan 22/25.

Vriendin van mij is twintig en heeft een vriend van 30+. Als je op dezelfde golflengte zit, maakt het toch niet uit? Jij bent meerderjarig en kan keuzes voor jezelf maken.

Ik denk dat het niet erg is, wat wel een punt is is dat oudere mannen waarschijnlijk in een totaal andere levensfase zitten en bijvoorbeeld graag een gezin willen stichten terwijl jij nog 18 bent. Snap je?

Dit heb ik ook, ik kijk niet naar jongens van mijn eigen leeftijd en voel me er ook ongemakkelijk bij. Bij mannen van die leeftijd juist wel, het voelt gewoon veel beter en ik vind ze veel aantrekkelijker. Maarja, je hebt er nu waarschijnlijk niks aan, maar als je ouder wordt, wordt dat leeftijdsverschil ook minder natuurlijk

Van dit soort dingen schrik ik persoonlijk altijd best wel. Mijn ouders zouden het niet erg fijn vinden als ik met een veel oudere man thuiskom, dit puur omdat deze mensen vaak in een andere levensfase zitten en daardoor anders tegen dingen aankijken. Zij vinden het (gelukkig) belangrijker dat ik gelukkig ben, dan dat ik met een jongen/man thuis kom in mijn leeftijdscategorie die mij niet gelukkig kan maken.

Het ligt er een beetje aan hoe oud je nu bent? (of heb ik daar overheen gelezen?)

Dit heb ik al eerder in een soortgelijk topic gepost maar niet iedere achttienjarige kan verstandige keuzes voor zichzelf maken.

Ik ben zelf nog minderjarig maar kijk erg naar jongens rond 25. Ik kan er goed mee opschieten en deze zijn vaak niet zo kinderachtig zoals jongens van mijn leeftijd. Leeftijd speelt in liefde geen rol alleen moet je het er daar beide over eens zijn. Maar maak je geen zorgen het is normaal dat meiden naar oudere jongens kijken dus…NO PROBLEMO

Ik ben nu 19 en oudere mannen zijn gewoon aantrekkelijk vind ik :’) Ik zou denk ik ook echt niet gaan daten met een jongere jongen (qua gedrag) daar val ik gewoon niet op…

Ik ben nu toevallig veel aan het praten met een 10 jaar oudere man (16 en 26). Ik moet zeggen dat ik tot nu toe weinig merk van het leeftijdsverschil qua praten, interessed e.d. Het enige verschil is dat hij een stuk verder is in het leven, meer heeft meegemaakt, etc.

We zien wel waar het schip strand en dat is de insteek van ons beide.

Ik val in het algemeen ook op ‘oudere’ mannen (3-5 jaar ouder), maar uit ervaring weet ik nu dat ik beter iets van m’n eigen leeftijd zoek. Voor een scharrel is het leuk, maar hun hoofd staat vaak naar huisje-tuintje-boompje :’)