Oudere man

Een vriend hebben van 14 jaar ouder of een vriend hebben van 24 jaar ouder scheelt nogal. Mijn vriend is ook een stuk ouder dan ik ben, maar iemand van 16 met iemand van 40 vind ik nog steeds vreemd.

die man is gewoon ongeloofelijk fout als hij als 40 jarige intresse toont in een
meisje van 15. Ik zou geen toenadering zoeken, en hem proberen te ontwijken.
Jij bent als jong meisje heel beinvloedbaar en afhankelijk, hoe denk je dat je ooit
een gelijkwaardige relatie zou kunnen hebben met iemand die al een half leven achter
zich heeft?

Leeftijdsverschil is één ding.
Leeftijdsverschil van 25 jaar …

?!
hij had je vader kunnen zijn.

Niet aan beginnen.

mijn chiropractor is zo super aantrekkelijk en amerikaans, maarja wat heb ik daar aan? ik ben 14 en hij iets in de 30… hahaha 't is alleen een grappig gevoel vind ik als hij je masseert (ja best genant maarja) en mn moeder kwam er ook laatst en ze zegt dat hij ook echt een leuke man is en dat hij haar behandeling gratis rekende omdat ze ook dokter is.
ik dacht echt haha goed gedaan mam! maarja toch dacht ik oei als er iets gebeurt is? want mn moeder heeft wel mn vader nog.

hmm hier heb je nisk aan maarja. haha

Hoogst waarschijnlijk getrouwd met kinderen.
Ga nu alsjeblieft geen gezin uit elkaar halen, toe. Als iemand met ervaring in het stiefvader met meisje die zijn dochter had kunnen zijn.

NIET doen. Jezus, wat ben jij naïef. Ik viel ook altijd op oudere mannen, er is gelukkig een iets jonger exemplaar op m’n pad gekomen. Beter wacht je tot je een jaar of twintig bent, dan kan zoiets nog wel, maar op je zestiende is het gewoon zo goed als pedofilie. Klaar.

uhm dat is heel vreemd, je mag wel een crush hebben op hem enzo, maar ik zou niet snel denken dat het iets kan worden.
en negatieve reacties van je omgeving als je dit doorzet krijg je sowieso, dat kun je wel verwachten. Een meisje die ik ken, ook 15 jaar, heeft iets met een man van 28 en dat vind ik al veel te ver gaan.
maarja, succes…

Met andere woorden.
Jij bent 15, je zit misschien in de 3e, of de 4e.
Hij is 40, had je vader kunnen zijn en had ook je leraar kunnen zijn.
En hij toont interesse in jou?
Volgensmij vind je de aandacht leuk, niet hem.

Ik zou er niks mee doen. Misschien gaat het vanzelf wel over en kom je een keer een wat minder oude maar nog steeds oude man tegen wat alles makkelijker maakt. Als je hem niet kan vergeten dan moet je ervoor gaan. Als hij niet getrouwd is ect.

ik val zelf niet op oudere mannen maar vind ze vaak wel knap xD

Je titel klopt niet.

Die man had je vader kunnen zijn.
Waarschijnlijk is hij al getrouwd en heeft ie kinderen.
Ruk alsjeblieft geen gezin uit elkaar, je weet echt niet wat je doet.

En die man is sowieso een beetje sick, dat hij op zulke jonge meisjes valt.

dat dus.

Ze heeftz helemaal gelijk
mijn pa heeft ons verlaten voor een ding dat jonger is dan ik… komt hard aan

Uhu… venten…

Bah, wat naar van jouw vader.

Wow. Sterkte dermee D:

zoiets heb ik ook, ik ben 13 en hij is 28 ofzo, alleen vind hij mij niet leuk…
at least i think so, cuz he doesn’t know me

15 bijná 16, en 40 vind ik té meid!
Toen ik 16 was, was ik verlieft op een vent van 26, dat vind ik net nog kunnen :confused:

Je wacht beter tot je 18 bent voor je enige dingen start.
Als er ooit iets foutloopt, ben je meerderjarig, wat heel wat problemen vermijd.

Dat je op meerderjarigen valt is niet jouw schuld.
In onze geschiedenis werden jonge meisjes uitgehuwelijkt aan oude(re) mannen, toen had niemand er problemen mee. T’is jouw keuze.

Doe het gewoon niet.