Oudere man

Hoi!

Voor dat ik aan mijn verhaal begin, moeten jullie weten dat ik op oudere mannen val. Altijd al zo geweest. Dus, praat me niet over dat ik meer naar mijn eigen leeftijd moet zoeken.

Ik ben hopeloos verliefd op een man van 40 jaar. Ik ben zelf 16 (over 2 weken ). En nu toont hij wel degelijk interesse in mij . Kunnen julie mij misschien helpen hoe ik hem kan benaderen en hem kan laten zien, dat ik diepe interesses in hem heb. Ik heb liever dat mijn omgeving (en zijn omgeving) er niet achter komen dat ik hem leuk vind. dan zal heel mijn reputatie naar de knopen zijn.

P.S. ik heb niks aan negatieve reacties, dus hou ze voor je. Je bereikt er niks mee.

Ehr… ik denk niet dat je moet gaan voor een man van 40, ook al vind je hem aantrekkelijk. Ken je hem wel? Misschien is hij getrouwd en heeft hij een gezin. Bovendien komt je omgeving er vanzelf wel achter, dus denk het maar niet te kunnen verbergen.

Maar omdat ik twijfel aan de echtheid van dit bericht… eh, succes.

edit: Om even flink nuchter te gaan denken nu, volgens mij is dit nep.

Jeetje, dat is ook niet zo’n beetje een verschil ook! =O
Geen flauw idee hoe je dat zou moeten doen, goodluck! En please wees een beetje voorzichtig, ik vind het meteen zo creepy klinken!

Je hebt in een ander forum gezegt; ik ben er ‘onlangs’ ook achter gekomen dat ik op oudere mannen val’

hier zeg je dat het altijd al is geweest !?

sorry, maar als die man interesse in jou heeft vind ik hem een pedo.
maarja dat is mijn mening, vind het raar van die man.

Wel ik kan alleen maar zeggen wat ik vind want je zegt het zelf je valt op oudere mannen dus ik kan dat niet echt beoordelen…
howvrrr…het is kinda pedo van die gast op een 15/16 jaar oude meid te geilen ofniet soms??
en hij heeft vast al heeel veel ervaring enzo…wie weet wadie allemaal wil doen… brrr enge voorstelling…
en ja de goede oude zin: hij kon je vader wel zijn…
ik zou zegge: denk goed na waar ja aan begint…

Als die gast jou ook leuk vind.
Is het gewoon een pedofiel.
En het is volgens de wet sowieso verboden toch?
want jij bent minderjarig.
denk dat je maar naar iets anders opzoek moet.

België:
Volgens de Belgische wetgeving is alle seksueel verkeer verboden met een partner die jonger is dan 16 jaar, zelfs indien die persoon daar toestemming voor gaf. In de praktijk worden enkel volwassenen vervolgd voor seksueel verkeer met een persoon jonger dan zestien jaar.

Nederland:
Volgens artikel 247 van het Wetboek van Strafrecht zijn ontuchtige handelingen met iemand die jonger is dan zestien jaar waar men niet mee is getrouwd strafbaar.

idd

Dan kan het met haar net… ?
ik dacht dat -18 minderjarig was.
Maar sowieso ik vind het niet goed hoor…

Ik ook niet. Jonge grietjes zijn makkelijk te beïnvloeden…

Als je weet dat je reputatie naar de knopen gaat moet je niet aan dit beginnen. Je weet dat je fout zit, anders zou je niet twijfelen. Zoek een oudere man rond de 30. Die zijn makkelijker te benaderen en dan heb je tenminste kans dat je geen golddigger wordt genoemd.

Misschien voel je je alleen tot hem aangetrokken doordat hij onbereikbaar lijkt, en een taboe is.

Oke ik hou m’n negatieve reacties bij me :grinning:

Ik dacht dat ik en mijn vriend al veel scheelden (8 jaar)…
En inderdaad, zo’n man van 40 heeft waarschijnlijk al kinderen, veel exen… =\

ik snap dat je niets aan negative reacties hebt, maar een man van 40 die intresse heeft in een meisje van 16, dat is helaas niet veel goeds vrees ik (niet zeker ik ken heel die man natuurlijk niet) Maar je kan ook naar jongens/mannen zoeken van 23 die zijn toch ouder maar passen qua leeftijd toch beter bij je denk ik.

Ik heb echt nét een boek gelezen over een meisjes van 16/17 die haar leraar van 40 leuk vond. Hij haar ook, dacht ze…
Ze hadden sex gehad maar daarna was het niet zo leuk meer en heeft de man haar laten vallen.

Nou ik vind het sowieso niet goed. Jullie zitten in een hele andere levensfase.

oke lees en huiver: misschien zegt t verhaal van BearHug je iets, en snap je dat je die gevoelens die je (denkt) te hebben, uit je hoofd zet, en wel nu! kappen met die hap!

Hij heeft al zoveel meegemaakt en jij niet… Stel je voor dat je vader met iemand thuiskomt uit je klas, zou je vast ook niet normaal vinden?
Ik vind het fout van die man als ie met je zou omgaan…

Ze vraagt niet om commentaar! Ze vraagt hoe ze het aan kan pakken!
Ik snap dat er veel mensen zijn die dit vreemd vinden, maar mijn vriend is ook 14 jaar ouder.
@Krullebola: Hoelang ken je hem al? En hoe heb je hem ontmoed? Want t lijkt mij ook heel moeilijk om op hem af te stappen…