Oudere man(nen) op girlscene

Hey soms merk ik dat oudere mannen op girlscene reageren, vooral bij ‘Seks en Zo’. Vind dat een beetje raar. Ik zag er net nog eentje in een topic praten over vuistneuken, dit is een link naar zijn profiel. Hij is 78 en alleen actief bij het Seksboard…

http://forum.girlscene.nl/forum.php/user_profile/734521

Gatverdamme! Ieuw!

Eh, maar hij word snel verwijdert hoor. Het is streng verboden voor mannen op girlscene!

Achja je hebt nu eenmaal van die mensen :’) Gewoon melden en dan negeren.

Hij geeft trouwens wel hele eerlijke reacties en aardig xD Maar idd wel een beetje raar dat ie op een forum zit waar vooral jonge meisjes en alleen meisjes zitten. Om eerlijk te zijn vind trolls en aan mannen die hier vieze reacties achter laten kwalijker. Hij is nog redelijk onschuldig bezig. Maar nog steeds raar :stuck_out_tongue:

Ja ik vind het echt een eng idee… vroeger postte ik ook foto’s van mezelf op girlscene enzo maar met dit account doe ik dat niet… JUIST voor mensen zoals hij!

Hahhaha, stel dat hij in het ‘mooiste foto topic’ zit te fappen op alle foto’s :'D

loool :’)

Ik weet gewoon zeker dat er mannen zijn die speciaal naar dat topic gaan om naar jonge meisjes te gluren! Veel jongens van de middelbare scholen doen het overigens ook (gehoord van andere meisjes op internet) maar dat is natuurlijk minder erg want die zijn van dezelfde leeftijd.

Er zitten ook veel minderjarige meisjes hier op girlscene en daarom vind ik het ook wel vies :’)

Ja maar met of zonder account mannen kunnen hier toch wel kijken. Er kan nu net zo goed iemand in het je mooiste foto’s topic kijken zonder account maar wel met vieze gedachten.

Of dat je ineens een foto ziet in het topic ‘mooiste foto van jezelf’ of ‘wat heb je vandaag aan’

Zie het al helemaal voor me HAHAHAHAHA

Eigelijk moeten we een gedeelte hebben op gs die je alleen kunt zien als je lid bent hihi.

Ja je hebt gelijk! Maar ik vond het gewoon een vies idee :’) Zeker als ze dan ook nog gaan reageren enzo op het forum en foto’s van zichzelf erop zetten… come on, het is wel girlscene :stuck_out_tongue:

Mee eens! :slightly_smiling_face:

Ja het is inderdaad best raar dat je als man hier op het forum wilt reageren. Zeker als bejaarde man : p

@ readymind Faal :’), ik las: die je alleen kunt zien als je een vrouw bent. Ik zag het al helemaal voor me, zit je als jongen achter de pc, wil je naar girlscene krijg je ineens zo’n foutmelding: Nee, dit mag jij niet! *nenenenene*

Ja en dan ook nog bij het fistfuck topic :’)

Er was er vroeger toch ook 1tje die overal over panty’s begon? Ook dat hij er zelf graag in liep enzo? :grinning:

eng idee…

Haha inderdaad(:

Brr, eng idee al die mannetjes eigenlijk haha.

Ik snap gewoon niet hoe erg je geen leven wilt hebben, wil je als oude man meisjes met hun seksvragen op girlscene helpen?

op een of andere manier vind ik het toch kei zielig als zijn acount word verwijderd hahahaha

HAHAHAHHA
SUPER GRAPPIG