oudere kinderen

Ik zit dus nu in de eerste en mijn school is erg klein. Op de onderbouw heb je alleen de eerste en tweede klassers. Maar er zijn dus meiden uit de tweede klassers die ik echt niet mag. Ze kijken je vet arrogant aan en denken dat ze heel wat zijn. Ook de jongens zijn niet super aardig. Ik haat nu alle tweede klassers en ben gewoon klaar met hun. Ook was ik een keer naar huis aan het fietsen met een vriendin, en toen waren en twee meisjes uit de tweede die dus ook zogenaamd domme dingen zeiden wat over ons verhaal ging. En de tweede klassers pesten ook volgensmij een vriendin van me. Heb jij ook gemene oudere klassers bij jou op school?

Wat ben ik blij dat ik geen 12 meer ben zeg…

Serieus, stel je niet zo aan. Je haat een heel jaar? Doe niet zo overdreven. Als ze vervelend tegen je doen, negeer ze dan gewoon en trek je er niks van aan, dan is de lol er snel van af en als ze te ver gaan, dan kan je altijd nog naar je mentor toe.

Klinkt hard maar wen eraan. Zo’n mensen zul je overal wel hebben. Vooral op die leeftijd is het ‘stoer’ lijkt het wel.

OK

oke

nu voel ik me nogal beledigd aangezien in een tweede klasser ben :’)

kom op. stel je niet aan. ik dacht dat vorig jaar niet eens bij na joh. en scheer niet alle ouderen over één kam.

kan hier ook een slotje op?

De enige plek waar die meiden zo kunnen doen is op school, omdat ze daar niet de jongste zijn :wink: Dus haal je schouders er over op. Die meiden heb je altijd en ze doen je toch niks aan?

Hahaha.

Big problems… Hahaha

Anyway, ik ben het oudste meisje van de school (6 vwo + blijven zitten, bijna 19) er is één jongen die ouder is dan ik, een maandje (5 havo + blijven zitten). Maar die brugklassers tonen echt geen respect voor mij. Oké, misschien omdat we bijna even groot zijn (hello 1.58…) Ze lopen me gewoon omver of knallen keihard tegen me aan als ze weer eens aan het rennen zijn.

Die 2e klassers vinden jou net zo irritant als dat jij hun vindt. Maak je geen zorgen, je tijd komt nog wel :’)

Zulke mensen heb je overal, zelfs op de werkvloer en je moet er mee leren leven.

Om je vraag te beantwoorden: Ik doe een MBO opleiding en let niet eens op wie er om me heen is, ik ben daar om mijn diploma te halen.

Huh? Jij bent TS niet dus waarom vraag je dat.

Ik haat nu alle tweede klassers en ben gewoon klaar met hun
oh oke dan

dat soort mensen zijn er gewoon, kan ik ook niks aan doen