Oudere jongens

Hey, ik snap iets niet. Altijd als ik over straat loop, en dan vooral in spanje, kijken jongens me aan, flirten ze met me ofroepen ze iets ofzo. Ik ben 13 en best lang, 185cm, dus ze zouden nogwel kunnen denken dat ik ouder ben. Maar in mijn klas heb ik maar heel weinig flirt. Misschien is het mijn karakter wat ze niet leuk vinden, of zien ze me alleen als vrienden? Hebben andere girls ook dit probleem? Ik hoef namelijk geen vriendje van 20! Help!!

Ik denk dat die jongens uit jou klas nog niet helemaal met meisjes bezig zijn

Heb ooit gehoord dat jongens uit de buurt snel gewend raken aan hoe de meisjes bij hem in de buurt zijn en dat ze andere meisjes vaak interessanter vinden. Ook als ze dan bijvoorbeeld op latere leeftijd in een andere stad op stap gaan en zo. Misschien ligt het daar dus aan.
En wat adoreingly zegt ook.

Als ik in Spanje loop, word ik ook nagefloten. Ik moet er mee lachen en vind het ergens wel leuk.
Ik denk dat ze gewoon nog niet bezig zijn met meisjes, aangezien je leeftijd.

Wat @adoreingly zegt

Het buitenland is meestal niet helemaal te vergelijken met thuis.
Als je op vakantie bent hangt er gewoon een hele andere sfeer met inderdaad ook andere mensen.
Dan kom je terug in Nederland, boem: normale leven.
Maak je niet druk, je bent pas 13 en komt uiteindelijk echt iemand tegen van je eigen leeftijd. Op jouw leeftijd zijn jongens inderdaad nog niet serieus met dit soort dingen bezig.

In het buitenland kennen de mensen je niet, dus flirten ze ook sneller met je. Kijk maar eens als je naar een hotel gaat, sowieso een ober of zo die een keer extra naar je knip oogt.
Jouw tijd met vriendjes komt nog wel :slightly_smiling_face:

Sowieso als je blond haar hebt en blauwe ogen heb je dit heel erg in het buitenland. En verder eigenlijk alles wat in dit topic gezegd wordt

Dit ja. Sowieso, je bent 13… dat je daar nu al zo mee bezig bent. Op die leeftijd speelde ik nog buiten. Generatiekloof

Jullie zullen wel gelijk hebben! Dankjewel voor de reacties! Ik heb inderdaad blond haar blauwe ogen, dus dat valt inderdaad op! Woon ook in amsterdam dus toeristen genoeg!

Dit vind ik altijd zo kort door de bocht

Ga ook nog gwn buiten voetballen hoor;) maar zou het ook leuk vinden om dit met een jongen te doen😊

Het is gewoon mijn mening en hoe het was toen ik vroeger zo jong was. Kun je kort door de bocht vinden, maar het is wel hoe het toen ging. Ik bedoelde daar verder ook niets mee overigens…

Anyway, de jongens komen vanzelf wel naar je toe. Gewoon jezelf blijven =)

^ Ik was op mn 13e echt wel bezig met jongens, als in verliefd zijn… helaas de jongens niet, dus werd altijd keihard afgewezen haha:p
Ik ben inmiddels 22, dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe oud jij bent.
Nou vind ik wel dat ze er tegenwoordig met alles vroeger bij zijn hoor, maar bij dit vind ik het wel meevallen eigenlijk.
Niet aanvallend bedoeld trouwens, maar ik ben gewoon benieuwd.

Ja precies, ik ook!

oh… please?!
just saying, maar volgensmij is het best normaal als je interesses vanaf je 13e meer bij jongens liggen dan bij buiten spelen.

Volgens mij zijn wij ongeveer even oud en ik kan je vertellen dat mijn aandacht toen al wel veel bij jongens lag en het *kuch niet lachen* versieren van ze. Daarnaast speelde ik gewoon buiten maar het gaat me meer om de manier waarop je het brengt.

omg wat een probleem
meis je bent fkking 13