Oudere jongen ;$

Heee. ik heb echt tips nodig… een jongen van 17 vind mij leuk en ik hem ook wel, ik zit op voetbal en hij helpt ook bij de training … maar ik weet echt niet of ik het wel moet doen… iemand tips/ ervaring? dan hoor ik het graag :grinning_face_with_smiling_eyes:

De beginpost is niet echt serieus… en je kan zelf denk ik ook wel wat bedenken c’’:

Hoe oud ben jij dan?

ik vind dit best een lullige reactie… maar ik wacht wel tot er meiden zijn die dit wél snappen, wel bedankt voor je reactie.

o en ik zie net dat het Officele ‘Hier-zijn-wat-tips-om-een-jongen-te-versieren’ topic is geupt c’’:

ik ben 14… :slightly_smiling_face:

"
ohh okee. ik weet niet goed hoe girlscene helemaal werkt enzo ;p ben net nieuw dusja.

hoezo?

die :grinning_face_with_smiling_eyes: vind ik het nou niet echt serieus maken…

Ik vind het te oud ja. Maar goed, nu maak je hier zoals heel veel andere meisjes een topic voor aan. Een aantal mensen zijn tegen, een aantal mensen voor en uit eindelijk doe je toch wat je zelf wil.

ohh okee. snap ik wel xd maar anders was het zo’n droge post xd

oww okee. bedankt voor je reacite ! :slightly_smiling_face: ik wacht nog even af of er nog wat reactie’s komen. maar wel bedankt en idd, het is en blijft je eigen keuze

dit topic mag dan wel gesloten worden :grin: ik ga wel opzoek naar die andere xd

het is wel mogelijk. alleen moet je er wel rekening mee houden dat een jongen van 17 meer ontwikkeld is dan jou. ook vallen deze meestal niet op jongere meisjes. misschien als je wat probeert te flirten, maak je een kans. maar daar kan wel veel werk in gaan zitten…

Als je nieuw bent kun je er niet zo veel aan doen, maar er wordt bijna wel iedere dag een topic gemaakt over leeftijdsverschillen. Nu ik daar aan dacht, dacht ik ik maak een algemeen topic. Iedereen blij hoop ik: http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/220021

allereerst dankje voor je reactiee ! maar, het is zo dat hij eerst heeft gezegd dat hij mij leuk vindd… en toen ben ik hem ook leuk gaan vinden :slightly_smiling_face:

lolz maar het kan toch, ik vind het leeftijdsverschil niet groot maar 3 jaar.
ik ken een meisje die is nu 15 bijna 16 en die is verliefd op een jongen van 24 :S

bedankt voor je reactiee ! maarja. het is ook niet groot, maar je snapt wel dat hij ouder is dat je dan wel onzeker word, of het wel allemaal echt waar is wat hij verteld.

Ik was 14 toen ik met mijn vriend van destijds 20 kreeg. En we zijn al 8 maanden hartstikke gelukkig. In mijn ogen kan het dus werken. Zoek gewoon contact, knoop is een gesprekje met hem aan na de training, bied aan een drankje voor hem te kopen in het clubhuis. Dat soort kleine dingetjes zijn het begin.

oww okee. hardstikke bedankt, aan zulke reactie’s heb ik wat, ik zal het vrijdag proberen, dan is het weer trainen :slightly_smiling_face:.

tja het kan wel, ligt eraan hoe jij bent en hoe aan hij is.

Wel een grotere kans dattie seks wilt, gewoon iets om rekening mee te houden.