Ouderavond HBO

hai meiden,
ik moet voor school een presentatie houden. het doel daarvan is ouders over te halen om naar de ouderavond te komen van hun kind op het HBO. Nu heeft de helft van al die ouders helemaal geen zin of tijd om daar naar toe te gaan, maar ik moet ze dus op een of andere manier zien over te halen. Hebben jullie misschien een leuk idee om ouders naar een ouderavond te laten komen?

een boete voor als ze niet komen, wacht dan is niet leuk.

veel lekkere hapjes (gratis natuurlijk :’) anders komen ze evengoed niet).

Ze hoeven toch helemaal niet te komen? Als je 25 bent ga je toch ook niet vragen of je ouders nog komen…

van mij hoeft het ook niet haha. maar ik moet er op school een presentatie over houden :'D

Zeggen dat er héle belangrijke informatie verteld gaat worden (en dat dan ook echt doen ook…), zodat ze er wel bij moeten zijn.

Oh nu snap ik het:’) Zeggen dat je gewoon graag wil dat ze erbij zijn?

nog meer ideeën :slightly_smiling_face:?

Nee, want ik vind ouderavonden op het HBO, vooral als je 21+ bent, like me, grote onzin!

ouderavonden zijn echt de meest grote onzin ever, ik krijg mijn ouders al niet mee sinds? //
Je kan er wel een soort avond van maken dat leerlingen gaan vertellen en laten zien wat ze allemaal doen etc,? Weet niet wat voor opleiding je doet?