Ouder

Hallo (:
Het gaat hier om mijn vriendin (ja, het is echt mijn vriendin en néé ik ben het niet zelf). Ze is op een jongen die 2 jaar ouder is dan haar, zij is dertien en hij vijftien. En telkens wanneer ik zeg dat zij hem eens moet aanspreken, zoekt ze uitvluchten. “Ik ben te dik” of “Ik ben lelijk” of “Ik ben te jong”. Ik als vriendin zeg haar altijd dat ze niet lelijk is enzo, en dat ís ze ook niet. Ze is heel mooi, maar dat wil ze zelf niet geloven. Volgens mij zoekt ze alleen maar uitvluchten om niet gekwetst te kunnen worden ofzo. Maar hééft ze kansen? Ben ik niet gewoon een overmoedige vriendin die haar blij wil zien? Bestaat de kans dat hij haar leuk kan vinden? Wat denken jullie?

Ik denk dat wij als buitenstaanders daar niet echt zicht op hebben … Ik bedoel, we weten niet wie die jongen is, hoe jouw vriendin is, enzovoort. Het kan zijn dat het iets wordt, maar ook dat het een regelrechte flop wordt.

Op zich is er alleszins geen probleem wat leeftijd betreft, maar hangt gewoon van hun twee als persoon af. (Volgens mij)

Hmm, overmoedige vriendinnen kunnen er soms naast zitten, haha. Maar aan de andere kant, als zij hem zooo leuk vindt, vind ik het wel goed dat jij haar aanspoort een move te maken! Okee, het zou lullig zijn als ze inderdaad werd afgewezen, maar misschien moet ze ook maar leren dat je soms gewoon een risico moet nemen =P

Ik weet natuurlijk de situatie niet precies dus ik zou niet kunnen inschatten hoe haar kansen liggen, maar ik vind wel dat ze het gewoon moet doen eigenlijk.

En volgens mij is het probleem de leeftijd niet, maar je vriendins gedrag.
Niet geschoten is altijd mis.

Zij kent hem zelf niet, (ik ook niet) dus het is idd wel een beetje vaag

*Don’t get it*

Misschien moet ze hem eerst leren kennen. En positief denken…

Ze kent hem oppervlakkig. Naam, leeftijd enz

ja dat kan! =D
ik heb ook een vriend die 2 jaar ouder is dan mij,
ik heb er voor moeten strijden maaaar, ik heb met hem!
en geloof me hij is een hottie :wenkbrauwwiebel:

hij zou haar heus niet niet leuk vinden om het leeftijdsverschil, want 2 jaar is helemaal niet veel.

Nou precies.