Ouder Vriendje

Hey, ik ben 12 en ik vind iemand van 16 leuk, maar mensen beoordelen me daar op omdat ik meer op oudere jongens val, Maar is het echt zo raar als je op een 4 jaar oudere jongen valt ?

Nee, maar wel op jouw leeftijd vind ik

Nee.

Ja, gezien jouw leeftijd is dat raar. Iemand van 12 hoort nog geen relatie aan te gaan als je het mij vraagt. Totaal niet OK.

Als het maar bij ‘‘leuk vinden’’ blijft is het oke, en denk dat het toch niks wordt, over het algemeen zijn 16 jarige jongens niet geïnteresseerd in 12 jarige meisjes, niet voor een relatie ten minste.

er zijn uitzonderingen, maar ga er maar gewoon niet van uit

Ja dit, plus dat het bijna niet serieus kan zijn. Te groot leeftijdsverschil op die leeftijd. Mentaal en fysiek.

Het is niet raar als je op een 4 jaar oudere jongen valt, maar wel op die leeftijd.

Als 12 jarige een crush hebben op iemand van 16 vind ik eigenlijk totaal niet raar, ik vind het wel raar als hij erop ingaat.

Als een 18-jarige op iemand van 24 valt vindt ik het minder erg dan dit maar het moet kunnen. Al snap ik niet dat iemand van 16 een meisje van 12 leuk zou vinden…

Op zich is het niet heel raar, als je maar eerlijk blijft in de relatie. Ik denk dat het al vrij snel fout gaat omdat hij hele andere dingen wilt dan jij, maar het kan ook gewoon goed gaan.

Nee 4 jaar stelt vaak vrij weinig voor, maar jij bent pas 12 en dan is 4 jaar wel erg veel.

Maar dan heb je een leeftijdsverschil van 6 jaar. Dat is wel wat anders. 10 en 16 is nog raarder namelijk xd

Een 16jarige zit totaal al in een andere fase als een 12jarige.

4 jaar in het algemeen is niet raar hoor. mijn vriend is ook bijna 5 jaar ouder. alleen je bent nog wel jong en dan is dat denk ik toch anders…

kan gewoon denk ik…