ouder uitzien discotheek

hee!

volgende week wordt een vriendin van mij 16 en ze viert haar verjaardag in een discotheek. ik wil ook heel graag mee, want ze is mijn beste vriendin, ik ben zelf nog 15 maar de rest is wel 16/17. en nee ik ben geen een of andere breezerslet met platinablond geverfd haar etc. (voor onnodige opmerkingen) ik wil gewoon heel graag mee omdat zij 16 wordt, ik word over ong. een half jaar 16.

maar hoe kan ik zorgen dat ik er ouder uitzie? ik ben best wel dun, dus daar ben ik ook wel onzeker over en ik ben ook best wel lang (1.80) dus hakken zie ik ook niet echt zitten… iemand ervaring/tips of wat dan ook?
xxx

Nou je lengte zal vast wel een beetje meewerken niet?

Als je je er jong uitziet dan zien ze het tog wel als je je nep voor gaat doen. En er niks mis met platinablond haar nigga.

fake id?

Kontroleren ze daar niet dan?

Precies. ^^

Opgevulde bh en veel makeup xD

Doen ze daar moeilijk met id’s dan? want dan kom je er sowieos niet in. Anders kan je altijd nog zeggen dat je je id vergeten bent, en bij je vriendin bent logeren en aan de andere kant van eht land woont.
Vereiste: goed kunnen liegen.

Jawel, ze controleren soms.

En nee er is niks mis met platinablondhaar, maar er zijn hier op girlscene nogal veel mensen die je meteen voor breezerslet aanzien als je zoiets doet. En ehm, nigga?!

En nep voordoen, tja het is er wel meer gelukt he?

vraag de id van een vriendin waar je op lijkt, de foto is toch zwartwit.

Gezien je lengte zullen ze je er niet zomaar uitpikken om te controleren. Als de rest wel van de goede leeftijd is, dan kan je er beter voor zorgen dat je ongeveer middenin de groep gaat staan als jullie naar binnen lopen. Zorg dat je in gesprek bent met een paar meiden, dan zie je er ontspannen uit en zal je ook minder snel aangesproken worden.
Verder… tja. Doe gewoon normale kleding aan, niet te opvallend, en een beetje make-up. moet wel lukken denk ik zo. En anders is het jammer…
Zorg er gewoon voor dat je niet teveel opvalt. Maar ik denk dat het niet echt moeilijk moet zijn voor jou.

Bij sommige kroegen waar ik woon doen ze niet zo moeilijk als je nog net niet de leeftijd hebt, zolang je maar met andere mensen bent die wel wat ouder zijn.

Als ze moeilijk doen met ID’s, dan heb je twee opties. Of je zegt dat je je ID niet bij je hebt, verhaal van portomonnee gestolen etc. en dat je hem nog niet op hebt kunnen halen oid. Kans is dan wel dat je sowieso geweigerd wordt. Optie 2 is dat je gewoon je ID laat zien, maar dat je erop wijst dat je over een half jaar 16 wordt en dat je samen met vriendinnen bent die wel oud genoeg zijn en dat ze wel een oogje in het zeil houden.

naja gewoon proberen kan altijd he
je lengte heb je mee
in elk geval niet zenuwachtig gedragen
k zou niet met fake ids gaan klooien mja

Veel make-up misschien?

Of je pakt je portemonnee, en doet alsof je je iD niet kan vinden,(wel van te voren uithalen) en zegt dat je hem kwijt bent.

Even nadenken. Huurt ze de discotheek af of gaat ze er zo heen?
Want ik vraag me dan af of zij zelf ook wel binnenkomt?
Want in de meeste discotheken moet je minstens 18 zijn, maar goed.
Bij de deur kan je je ID-kaart laten zien en maak kenbaar dat jullie met een verjaardagsfeestje komen. Misschien krijg je een stempel of bandje dat je geen alcohol mag.
Want ze vragen geheid om jullie legitimatie, dus er ouder uitzien heeft niet zoveel zin.

denk dat ze daar niet intrappen.

Nee, dan kun je beter sympathie op roepen door te zeggen dat je portemonnee gestolen is oid en je aanvraag voor een nieuwe ID kaart nog niet rond is.

Daar trappen ze echt niet in… Dat heet geen sympathie oproepen, dat is gewoon een slechte smoes. Zo’n uitsmijter krijgt echt geen medelijden met je als je vertelt dat je portemonnee gestolen is hoor.

Wat bij ons altijd het beste werkte, is een voor een apart naar binnen lopen. Een meisje dat alleen een kroeg/discotheek binnenloopt zal binnen wel vrienden hebben, zo lijkt het.

Ik bedoel: beter sympathie dan dat je zegt dat je je ID vergeten bent. Maar inderdaad, zo’n uitsmijter hoort wel vaker dat soort smoesjes op één avond. Het is dus allemaal kwestie van geluk :wink:

Als je de disco bandjes heeft, kan je eerst een vriendin naar binnen laten gaan & als ze dan even naar buiten komt (tenminste dan kan vast toch wel he in die discotheek?) dan moet je dat bandje afscheuren en om jou arm heen doen. En dan haalt zij gewoon een nieuwe.

niet teveel make up dan denken ze van oo dat is zo 15 jarig meisje die er ouder uit wil zien ent als rokjes en hakjes