Ouder tegenover nichtje

Hee C:
Ik heb een nichtje van 3 jaar jonger, maar zij doet soms echt zo tegen mij van ik ben je leeftijdsgenootje… en dan praat ze echt zo tegen met terwijl ik *** 3 jaar ouder ben ik zit op V.O. en zij nog op de basisschool.
Dus… iemand tips voor te zorgen dat ze me wel ziet als iemand die 3 jaar ouders is?
Thankyou. ^^
xoxo

up :blush:

Mijn ‘oudste’ nichtje is 5 ik kan je dus eingelijk niet helpen.

Beschouw dit maar als een upje =)

want 3 jaar is veel verschil
leer haar u tegen je zeggen

3 jaar valt best mee, en misschien denkt zij precies het zelfde en meent zij dat jij boven haar staat , dat je je zo gedraagt… en zij zich daarom weer zo gaat gedragen dat weet je toch niet?

okay :stuck_out_tongue: dankje :stuck_out_tongue:

Misschien vind je nichtje je juist een voorbeeld. Als ze jou ‘zo’ hoort praten wilt ze dat misschien ook doen… Je weet het niet!

Heb je wat voorbeelden wat ze dan doet bijv?
xx

Boeiend, mijn nichtje is ook 3 jaar jonger (zij is 13 en ik ben 16) maar wij praten ook alsof we vriendinnen zijn. Nee, beter gezegd, we zíjn vriendinnen. Dit zijn we altijd al geweest, ook toen ik naar het middelbare ging en zij nog op de basisschool zat. Ik vind dat juist leuk, ik weet dat ze tegen mij opkijkt en ik vind het leuk haar de dingen te laten ontdekken die ik ook heb ontdekt zeg maar. Misschien een ideetje voor jou? Het lijkt wel of je meer respect wilt van haar omdat je ouder bent, maar je bent maar gewoon familie…

Verf je haar grijs, koop een kunstgebit en go onn girl.

Nou goed?

Hahahahx’]

ot; 3 jaar is niet zoveel, dus het lijkt mij niet zo raar?

mn nicht is 3 jaar ouder en ze is een van mn beste vriendinnen :headbang2
Dus ik zie haar niet als iemand van wel 3 jaar ouder

sorry kan je niet helpen xd

Je hoeft jezelf niet beter te voelen omdat je 3 jaar ouder bent. Want het komt echt over alsof je denkt dat je alles beter weet dan zij.

Hahaa omg xD

Ik heb 2 nichtjes die 2/3 jaar jonger zijn en die zijn ook mijn vriendinnen.