Hai!
Ik ga volgende week met mijn beste vriendin mee stappen, maar ik ben dus 14 en ik lijk nou niet echt oud. Heeft iemand tips om ouder te lijken?
xoxo
Hai!
Ik ga volgende week met mijn beste vriendin mee stappen, maar ik ben dus 14 en ik lijk nou niet echt oud. Heeft iemand tips om ouder te lijken?
xoxo
Oh, dus je wilt een bepaalde club inkomen die een leeftijdgrens heeft? Anders zie ik niet echt het nut van jezelf ouder laten lijken. Behalve dat je dan lastig gevallen wordt door jongens die een stuk ouder dan je zijn.
Niet al te hoge hakken aantrekken, iets meer make-up dan normaal, maar nog steeds niet heel veel, maar je uitstraling is ook wel belangrijk, als je heel gestressed of juist te relaxed naar binnen loopt, zien mensen sneller dat je jonger bent dan eigenlijk is toegestaan.
Dat kan gewoon niet. Ik snap niet wat 't tegenwoordig is met die 13/14 jarigen die al zo vroeg uit willen gaan.
nou als je 14 bent mag je volgensmij egt nergens naar binnen hoor !!
Hoe oud is je beste vriendin dan??
Ik zou gewoon hoge hakken aantrekken en make-up doet ook wonderen!
Ik irriteer me altijd dood aan de 15 jarige meiden in een ‘club’ waar je 16 voor moet zijn. Weinig verschil, maar ze voelen zich zo groot, zo stoer, omdat ze binnen zijn gekomen.
Niet lullig naar jou bedoeld, maar stiekem hoop ik dat je er niet in komt.
Er is niet voor niks een leeftijdgrens ingevoerd.
Ik ben ook nog nooit voor mijn 16e de discotheek ingegaan.
@ Chizuka
Ik wil er niet ouder uitzien voor de jongens ofzo, xd
Maar alleen omdat ik dus met haar mee ga stappen en ik er anders niet in kom.
Toen ik 14 was ging ik ook al graag uit hoor?
Ik vind 14 wel erg vroeg moet ik eerlijk zeggen. Geniet eens normaal van je jeugd, je bent nog maar een kind, stappen kun je altijd nog ^.^
Wat deden jullie dan toen jullie 14 waren??
Ik snap niet waarom je niet gewoon een paar jaar wacht,
je mag vanzelf uit en er is niet voor niets een leeftijdgrens.
Klinkt weird, maar ik lag gewoon elk weekend om 10 uur in bed hoor…
14 is echt niet jong om uit te gaan zorg er alleen voor dat je een ID heb waar je op lijkt met de leeftijd die oud zat is veel make-up en hakken ja haar supper leuk doen en je komt er wel binnen hoor:P:P
Jammer dat het leven tegenwoordig om uitgaan blijkt te draaien en er steeds vroeger mee begonnen moet worden.
Zelf ben ik 18 en ik ben nooit uitgegaan en ook niet van plan om het ooit te doen.
Ga liever eens in de zoveel tijd naar een festival ofzo.
Toen ik 14 was lag ik idd ook gewoon netjes in mijn bed rond 10en. Daarvoor ging ik nog wel eens naar buiten gewoon met vriendinnen ergens hangen, maar meer ook niet.
En 14 is in principe wel jong, maar de jeugd maakt het zo dat het lijkt alsof het niet meer jong is. Alles moet tegenwoordig maar vroeg en snel.
Ik ga nu ook al uit, maar dan wel naar een discotheek voor mijn leeftijd 14 t/m 17.
Maar als ik naar 1 van 16 jaar en ouder wil, leen ik altijd een valse ID.
Zover ik me kan herinneren had ik toen ik 14 was juist de heftigste feesten !
Nog ff en we zijn allemaal al oma op onze 20ste en onze kooters gaan op hun 10e al stappen xD
Wat een gedoe zeg. :’) Als ik graag uit wil gaan dan is dat toch mijn eigen keuze? Ik vraag alleen maar of er iemand tips heeft.
Roken mag wanneer je 8 bent en sterke drank vanaf je 12e.