ouder lijken disco

heee!
binnenkort komen er artiesten bij de disco(16+) bij ons in de buurt. ik wil er suuuuper graag heen, alleen het probleem is dat ik dan 1 maand te jong ben! hebben jullie tips om ouder te lijken? ik heb niet echt grote borsten ofzo, maar ik ben wel lang… iemand tips?
xxxxxx

Maak je op zodat je wat ouder lijkt en doe hakken aan en verder misschien wat uitdagende kleding ofzo. Verder zou ik het niet weten.
Veel plezier

Nou wachten tot je 16 ben …

Weetje wel niet hoe irritant het is voor de 16+ als er van die kindertjes zijn die doen alsof ze dronken zijn :pensive:

hmm, vraag gewoon of misschien toch een mogelijkheid is om binnen te komen? bijv. dat je ouders bellen ofzo. Bij ons in de buurt is ook een discotheek en als het 17+ is en je hebt als 16 jarige de nieuwsbrief mag je binnen en ik geloof dat als het 16+ is, en je bent 15 & zoveel maanden (kweet niet precies) dan mag je binnen als je ouders bellen, dan kom je op een lijst te staan ofzoiets.

Bij ons het gewoon snel doorlopen achter mensen aan anders vragen ze iedereen om id meestal ook mensen van 20 dus.

Ze zegt toch ook niet dat ze zich klem gaat zuipen, maar ze wilt voor de artiesten gaan!
Tenminste als ik het goed begrijp.

Ja maar de meeste kinderen die dat doen , die gaan wel nepdronken rond lopen . Dus dit is een algemene boodschap voor alle mensen onder de 16 wacht totdat je het ben , want voor 16+ is het irritant

gewoon proberen :stuck_out_tongue:
maar je moet er wel rekening houden dat het kan zijn dat je niet binnenkomt…

als tips… zou ik me ook een beetje ouder gaan opmaken, heb je geen zus ofzo? want dan zou je haar ID mee kunnen nemen…

Ja precies. :wink:

Nee ik heb geen zus, maar ik kan die van mijn buurmeisje wel lenen of die van mijn nichtje…

scan je ID, verandert in paint het jaartal, print hem uit op het formaat van je echte ID, stop het in dat vakje van je portomonee, en laat hem zo zien. Als ze vragen waarom je alleen een kopie hebt zeg je met een big-flirty-smile:

• O, sorry meneer, maar ik heb mn echte thuis laten liggen *angeleyes*
  • nou, ik ga over een paar weken op vakantie buiten de EU en toen moest ik dus een paspoort aanvragen, en daar moest ik mijn ID inleveren.

of je leent gewoon een ID van iemand

of je laat iemand die je kent eerst naar binnengaan, die maakt op de wc (of gewoon met kwijl XD) zn stempel nat, komt weer naar buiten, even op jou hand stempelen en voila XD als het dan een beetje ene vlek is en niet echt een stempel zeg je dat je naar de wc bent geweest en je handen hebt gewassen en dat je stempel toen een beetje is uitgelopen XD

of je gaat via de nooduitgang naar binnen, of via de brandladder

nou, dat waren al de trucs die ik ooit heb gehoort

stempel overstempellen. id van je zus/vriendin
of het gewoon proberen.

In een discotheek vragen ze toch niet zo snel naar je ID? Is bij mij tenminste nog nooit gebeurd…

bij ons mag je zelfs naar binnen als je binnenkort 16 word

Ik zou het niet beter kunnen zeggen xD.

Hahaha, daar heb ik wat aan! :grinning:

ik was op je profiel en daar stond je dat je 17 was.

Vraag aan die mensen: Staat mijn scooter daar goed?

TRUE.

Oke das dan wel weer zo, maar zij wilt puur voor de artiesten gaan die dan komen.