Oudejaarstrekking

Hoi!

Wie van jullie doet mee aan de oudejaarsloterij?

Ik zelf, doe al vanaf mijn zestiende mee en kocht altijd een heel lot. Maar een vriend van me heeft gewoon twee halve straten gekocht. Dat vind ik eigenlijk zonde om uit te geven, maar hij heeft sowieso prijs.

En… stel dat je wint, wat ga je ermee doen?

Ik ga stoppen met school hehe (slecht) en ga uit Nederland verhuizen en ergens anders wonen met mijn familie. Vervolgens ga ik reizen en ik wil ook met mijn geld wat nuttigs gaan doen, zoals dieren helpen in de wereld. En ik ga natuurlijk ook wat mensen mee laten delen (:

Ik doe niet mee, het is namelijk geldverspilling omdat je toch niks wint, of heel weinig. En inderdaad, er is een piepklein kansje dat je veel geld wint, maar waarom zou je dat in hemelsnaam willen? Zodat je nooit meer hoeft te werken? Come on. :’) Als je wel meedoet, voel je vrij in je keuze, ik hou je niet tegen, dit is gewoon hoe ik er tegenover sta.

Ik doe niet mee, ik vind 30 euro veel geld. En de kans is superklein dat je wint maarja als je geen lot hebt dan heb je natuurlijk helemaal geen kans maar oke!
M’n vader koopt altijd een halve, dit jaar heeft hij er 2 gekocht om de 1 of andere reden haha. Ik vind het altijd wel leuk en spannend om te kijken of je iets gewonnen hebt.
Mensen die meedoen, veel geluk!

Heb er eentje gekocht, want heb de afgelopen drie maanden alleen maar geluk.

Nee, want ik kan dr wel van uit gaan dat het verloren geld is.

Ik doe niet mee, want ik vind het geldverspilling aangezien de kans heel klein is dat je wint. Btw dit doet me denken aan toen ik bij de Bruna was en ging afrekenen, toen stond er zo’n vrouw voor mij die kocht er 6, €180-, dus. Ik dacht echt van wtf? Maarja haha.

Iedereen die hier meedoet, veel geluk!

Ik koop altijd 2loten samen met m’n opa en als we winnen delen we, haha :’)

Maar wij hebben nog nooit een echte grote prijs gewonnen, het hoogste was denk ik 30 euro.
Als ik zou winnen zou ik het grootste deel op de bank zetten en met de rest een nieuwe auto voor mijn moeder kopen (die van ons komt uit 1994 :grinning_face_with_smiling_eyes: )
En op vakantie en winkelen!

Ik doe wel mee en mijn vriend ook, dus we hebben twee loten. We hopen een leuk prijsje te winnen, zodat we misschien al kunnen kijken naar een appartement, of dat we het apart kunnen zetten voor de vakantie. Weet dat de kans klein is, maarja.

Ik heb er een gekocht voor het eerst. Ik verwacht er niet veel van maar het is wel leuk om een keer me te doen. Iedereen van de familie koopt er altijd een en dan kijken we wie er iets/het meest heeft gewonnen lol.

Weet nog niet misschien ga ik er nog een kopen:)

Ik win altijd minder dan de prijs van het lot zelf :’)

Ik heb er ook één.

Mocht ik een grote prijs winnen (dus meer dan 100.000 bijv) zou ik het in deposito zetten voor later. Ook zou ik een deel beleggen. Daarnaast mijn zussen iets toestoppen.

Ik zou gewoon doorgaan met studeren en het geld bewaren voor later als ik bijvoorbeeld een huis wil gaan kopen.

mama en ik hebben er 1 gedaan. 50/50 de prijs.
mochten we een groot geld bedrag winnen, dan betalen we alles wat nog betaald moet worden. ik ga rijles nemen, en we kopen voor allebei een auto en gaan verhuizen. ook willen we dan naar engeland op vakantie, en de rest gaat op de bank.

maarja, de kans is klein :’)
maar ik heb de laatste tijd, ik denk deze maand nog best geluk gehad.
hopelijk de 31ste weer haha!

Mijn ouders doen wel mee, elk jaar winnen we minstens de prijs van het lot terug, dus we zijn er tot nu toe niets aan kwijt geweest, haha.
Ach vind het wel leuk, al zou ik nooit meer dan één lot kopen.

Ik wil ook nog twee halve kopen.
Ik ga er niet vanuit dat ik de jackpot win, 100 euro of 50 euro winnen zou ik ook wel leuk vinden.( en alles wat daarboven zit)