De titel spreekt voor zich,
Post hier je foto van je oudejaarskleedje!
& de winkel
Zo vinden sommigen misschien toch nog hun perfecte oudejaarskleedje!
Kan je toch net zo goed in het galatopic/kerstjurkjes topic kijken?
Idd.
Kleedje klinkt zo grappig
Ik heb een vermoeden dat ze net als ik in Vlaanderen woont.
Bij ons is kleedje een ander woord voor jurkje!
Wij zeggen dat zo.
Niet weeeeer !!!
Haha xD
hahaha doe jij effe een kleedje aan.
xD hahahahaha
Ik bedoel het niet vervelend ofzo, ik weet dat het in Vlaanderen een normaal woord is, maar ik vind het echt klinken van, ik heb niks anders om aan te trekken, dus ik doe een kleed aan (een deken dus).
In België is er toch een groot verschil tussen een Kerstkleedje/jurkje en een Oudejaarskleedje/jurkje. Voor Kerstmis is het niet superchique, terwijl voor Oudejaar het écht chique moet zijn.
Dus… Als ik uitga met Oudejaar (want ik weet het nog niet zeker, mijn vriend heeft dan namelijk examens), dan draag ik mijn zwart kleedje van de Zara, met zwarte pumps, doorzichtigzwarte panty, héééle mooie clutch van mijn tante, en een zwarte sjaal met gouden stipjes.
ben ik de enigste die met oud en nieuw er gewoon net zo bijloop als anders ik ga me daar niet voor opmaken of allemaal nette kleren aantrekken meestal trek ik dan gewoon een spijkerbroek aan (oude meestal) en gewoon een shirt
aangezien ik dan altijd buiten sta met vuurwerk te kloten O_o
ach jaa x"D iedereen heeft dus zijn eigen manieren van oud en nieuw vieren
Ik trek ook nooit iets bijzonders aan met oud&nieuw. Gewoon normaal. Ik vind het gewoon niet echt… een feest ofzo. Ik vind het helemaal geen leuke avond, hehe.
Ik ligt om 0:30 alweer in bed.
Zo bijzonder is het allemaal niet.
ik vindhet eigenlijk altijd wel een leuke avond
ik vind het knap dat je dan al kan slapen
Ik lig dan in bed, ik slaap dan nog niet :'3
Ik vind oud en nieuw eigenlijk geen feestje, maar wel een avond (lees nacht) om gezellig bij elkaar te zitten en leuke dingen te doen. en dan ga ik met kerst wel in nette kleding.
Er is nog geen enkele nuttige reactie in dit topic gezet; ik heb ook nog een oudejaarskleedje nodig! xD
bij ht kerstjurkjestopic staan ook sjieke jurkjes hoor
moet je daar even kijke…
maar deze reactie hb je al vaak gehad dus denk dat je dat imiddels al gedaan hebt…