Oudejaarsavond: blote benen

Ik zit met een klein dilemma. Ik ben van plan om met oudjaar een little black dress aan te doen met een zwarte blazer, maar wil dit heel graag combineren met mijn nude sandalen hakken. Nu staan dit soort schoenen totaal niet mooi met een panty, dus dacht ik eraan om blote benen te doen. Vind ik persoonlijk ook mooier als de rest van mijn outfit al zo donker is.
Maar nu vroeg ik me af, kan dit?

Ik vind blote benen ipv een panty in de winter best wel raar, dus zou het persoonlijk niet zo snel doen…

Ik vind het wel kunnen

Krijg je het dan alleen niet koud?

Nouja het kan wel maar is dat niet te koud? Dan moet je wel binnenblijven haha.

Misschien biedt een huidskleurige panty de oplossing?

Die dingen zijn echt afgrijselijk lelijk

Ik wist dat iemand dit zou reageren, toen ik het zelf typte moest ik eigenlijk zelf ook aan steunkousen denken op een of andere manier :’)

Zelf heb ik wel een keer een hele mooie huidskleurige panty gehad, maar die is kapot gegaan. Als je gewoon eentje hebt die net als een zwarte doorzichtig is, een beetje een normale huidkleur heeft zoals die van je eigen (of heel ietsjes bruiner, nog beter want dan lijk je niet zo bleek) dan vind ik het niet afgrijselijk hoor.

Ik zou er persoonlijk een huidskleur panty onder aandoen dan heb je het toch nog een beetje “warm” en het valt ook niet hard op

Een vriendin heeft altijd hele mooie huid kleurige pantys. Maar je moet net de goeie hebben. En wat mij altijd stoort aan een panty en sandalen(hakken) is dat je dan die naad bij je tenen ziet.

Maar blote benen kan opzich wel, alleen zal denk ik best koud zijn. Ook al is het niet echt winters, het is toch nog wel koud maar dat kan ook aan mij liggen. Ik heb het altijd koud

Als je niet van plan bent om hele tijd buiten te zijn zou het nog wel kunnen maar als je van plan bent om een groot deel van de avond buiten te zijn zou ik toch opzoek gaan naar een andere outfit.

Als je de verkeerde kleur neemt wel ja.
Wanneer je de juiste panty koopt, zie je vaak niet eens dat je een panty aan hebt :wink: