Oude vrouw wordt gepest door jongeren

Ik vind het echt walgelijk om zoiets te zien :confused:

Walgelijk

wtf, hoe harteloos kan je zijn…

Ik heb hier geen woorden voor… :frowning_face: rot jongens

Schandalig dat zoiets bestaat, zo een kinderen zou je zelf eens terug moeten pakken. Als ik die vrouw was zou ik ten eerste al dat mobieltje uit dat joch zijn handen hebben geslaan. Props voor die vrouw dat ze zo kalm bleef.

Gerechtigheid is dat http://pastebin.com/JhqzcaiV al de gegevens staan van de kinderen die het gedaan hebben en hun facebooks ofline waren gehaald.

Ik vind het niet eerlijk dat ook de broertjes, zusjes en vriendinnen erbij staan. Zij zijn niet verantwoordelijk voor zijn acties, en nu worden zij ook belaagd. Die mensen moeten met rust gelaten worden tenzij ze persoonlijk aanwezig waren.

Moet zeggen van de FB die nog werken van broertjes enzv dat daar wel niks opstaat van iemand
Wat ik raar vond is dat de facebook van een moeder er bij staat en ze praat als een 10 jarige…

Als ik daarbij in de bus had gezeten he, ik zweer jou… Al die kinderen een bloedneus & blauw oog! Ze moest huilen main. Zo zielig! ;o

Ugh, ik hoorde het vanochtend op de radio. Vreselijk. Idiote kinders.

WTF? Waarom komt niemand voor haar op? En hoe haal je het in je hoofd om zulke dingen te gaan zeggen?

ik heb gewoon tranen in me ogen staan, waarom zou je zoiets doen?

Serieus, dit is echt te erg. Waar is het respect van mensen gebleven? En waarom doen de andere mensen in de bus niks! Als ik erbij was had ik ze allemaal eens even flink de waarheid verteld en was ik direct voor die vrouw opgekomen! Super goed dat ze nu zoveel geld hebben ingezameld, heel lief van al die mensen.

Oke, als die kinderen hier in Nederland hadden gewoond, ik meen het serieus, dan was ik naar ze toe gegaan en dan had ik ze zo hard de grond in gestampt. Ik háát dit soort kinderen. Ik neem het die ouders ook heel erg kwalijk dat ze zo zijn geworden. Deze kinderen, nee wacht, ik noem het zelfs geen kinderen meer. Het is gewoon ronduit walgelijk. Hoe haal je het in je hoofd om zoiets te doen? Ik kan hier echt heel erg boos om worden. Op dit soort momenten haat ik heel de mensheid. De wereld zou beter af zijn zonder ons.

En dan nog dat deel over haar zoon, daar krijg ik gewoon tranen van in mijn ogen! Echt verschrikkelijk.

Ik word hier serieus zo ongelukkig van… Waarom nu? Waarom doen mensen dat? Wat maakt het jou nu beter om iemand zoo te kwetsen?

Ehm oké, ik zit na een minuut al te janken… Waarom…

Ik heb heel veel respect voor die vrouw dat ze het allemaal zo over zich heen liet komen en rustig bleef. Ik had die kinderen echt in elkaar getrapt.