Oude verliefdheid

Er is een jongen die ik al heel lang ken, en met wie ik veel heb geflirt (nooit meer). Elke keer als ik met hem praat, ben ik weer helemaal verliefd. We hebben een poosje niet gepraat, maar nu zijn we dus weer bezig met sms’jes en msn-gesprekken. Hij is in sommige dingen echt een eikel, maar elke keer wordt ik weer helemaal verliefd, zonder dat er iets gebeurt. Heeft iemand tips over of ik wel met hem moet praten, of hoe ik er voor kan zorgen dat er nu ein-de-lijk eens wat gebeurt…?

Als je hem écht heel leuk vind zou ik gewoon een keer met hem afspreken & dan kijken hoe het gaat. Als het goed gaat kun je nog een keertje afspreken & misschien dat het dan vanzelf gaat.

veel succes.

tja, dat hangt ervan af wat je bedoelt met “Hij is in sommige dingen echt een eikel”. Denk na over de eigenschappen die je niet leuk vindt aan die jongen.
Als je met hem een relatie/verkering begint ga je ermee kunnen leven?
Of gaat het je naar verloop van tijd ergeren?
En vraag jezelf af wat vind je nou wél leuk aan hem? Gaat het wel om hem? Is hij wel het type vriendje wat jij graag zou willen hebben…

En daarna verder kijken…succes

Als je weet wat je eraan moet doen,
bel me dan, goed?

meid als je het antwoord weet pleas meld mij sit met hetselfde probleem :frowning_face: