oude pokemon kaarten gezocht :)

hoiii :3
Ik wil voor een vriend zijn verjaardag een cadeau maken en ik had daarvoor pokemon kaarten voor nodig, opdat hij er zo van houd :grinning:
Heeft iemand nog oude pokemonkaarten (een stuk of 5) die hij/zij kan opsturen in een brief?
Alvast bedankt!
xoxox

helaas weggegooid toen we verhuisden. Up!

probreer anders op marktplaats

Ik heb hier nog wel een stapeltje liggen . :slightly_smiling_face:
& ik wil ze ook wel opsturen ? :grin:

M’n broef heeft zo’n pokemondoos met al zijn pokemonkaarten erin. Echt een freak.
Maar volgens mij zou hij niet echt willen dat ik ze weggeef.

Oh daar heb ik er ook nog wel veel van haha! Ik zou eigenlijk alleen niet weten waar ik ze heb. En stiekem vind ik het eigenlijk ook een beetje zonde om ze weg te geven, jeugdsentiment haha :slightly_smiling_face:

al lang weggegooid, sorry!

Mijn broertje spaarde ze :’)
maar ik denk niet dat je die mag hebben.

Heb ze nooit gespaard (: Up voor jou!
Btw, hoort dit niet in het ik zoek topic?

Ik heb er nog een stapeltje van, maar sorry, het zijn tot wel herinneringen. :stuck_out_tongue:

Ik spaarde ze ook ooit, maar geen idee waar ze liggen.
Ik heb wel Yu-Gi-Oh kaarten die nog boven water zijn. :'D

Ik had er heeeel veel, allemaal weggegooid. Zelfde verhaal met diddlblaadjes hihi.

Een vriend van me heeft er nog wel een aantal. Ik weet alleen niet of hij ze weg wilt geven. Ik ga het wel even vragen aan 'm als ik m spreek

spijt me, mn broertje wilt ze waarschijnlijk niet weggeven …

Ik heb ze maar ik wil ze graag zelf houden hihi ik hou van pokémon :stuck_out_tongue:

Dus zie dit als een UP!

Waarom gooit iedereen ze bijna weg ? O_o Dat zijn herinneringen XD

Dat zijn nu echt collector items haha, één zo’n oude ‘zeldzame’ kaart kun je -als je slim bent- voor 15 euro verkopen.

Ik heb ze wel, maar die bewaar ik als aandenken. Sorry!

Upje!
Nooit gespaard haha :slightly_smiling_face:

Haha ik heb allemaal nog shining steelix, shining meow two (of hoe schrijf je dat) en charizard! Maar ik bewaar ze, up!