Oude PC houden, of nieuwe laptop?

Hahaha, ja dat is waar. Wij hebben ook een laptop en als je hem aan heb gezet is de batterij nog maar 50% :cold_sweat:

Bedankt voor alle tips :grinning:

Ik wil graag extra boxjes er bij kopen omdat mijn moeder ook een laptop heeft waarvan t geluid voor geen meter klinkt.
Ik ben een persoon die de muziek áltijd op de pc luisterd en dan heb ik geen behoefte aan slecht geluid :wink:

Oja, ik heb besloten dat t in ieder geval geen macbook neem, omdat er andere progamma;s en zo op moeten, en als ik een laptop uitzoek die de dingen heeft die ike r graag op wil hebben zit ik al gouw op de 1200 euro, en dat ik me net iets te veel.

En over de accu; accu’s in laptops zijn niet te vervangen toch?

Ik heb zelf een Macbook, welke programma’s heb je nog nodig dan?

Uh ik heb gehoord dat gewone word er niet op kan, picassa, utorrent, limewire etc

Limewire kan er wel op en er bestaan ook heel goede torrents voor mac, ik weet niet zeker dat of utorrent er op kan. Voor Picasa kan je iPhoto gebruiken, die standaard op elke Mac zit.
Ik heb zelf Word voor Mac van iemand gekregen. Maar ik gebruik het niet zoveel. Er staat een testversie van iWork op, zeg maar het Office-pakket van Apple (kost ongeveer 70-80 euro). Ik heb die zelf niet gekocht maar “gekraakt” door een serial in te vullen van op internet. Met iWork kun je alle bestanden van Office (Word, Excel, Powerpoint) openen en ook in deze formaten opslaan. iWork is zeker even goed als Office, zoniet beter.
Als je wat meer informatie wilt, vraag maar :wink:

Volgens mij is het toch voor dit meisje het beste als ze gewoon word 2007 kan gebruiken, vanwege die verslagen. Daar heb je net iets meer mogelijkheden en is het makkelijker die bestanden ook ergens anders weer te openen met maximale mogelijkheden. [Omdat de rest van de wereld immers ook allemaal gewoon word gebruiken :stuck_out_tongue:]

Je kan ook gewoon Word voor Mac kopen/ (illegaal)downloaden :wink: Die werkt hetzelfde als die van Windows. Er is zelfs net Word for mac 2008 uitgekomen, nu ja ieder zijn zin :wink:

Bedankt meiden!
zoals transitory al zei; mijn bestanden van die ik nu heb, moet ik wel kunnen behouden. Ik zal nog een bij een verkoper van macbooks vragen hoe dat nou presies zit. (ook kwa prijs)

Mijn moeder en zusje hebben deze gisteren gespot in de winkel : https://www.dynabyte.nl/artikel/24285
Lijkt mij een erg goede. Helaas zit er geen bleutooth op.
Kennen jullie een soort gelijke laptop waar wel bleutooth opzit?

Upje…

laptop is wel handig als je m ook mee naar school wilt nemen etc
maar als ik lang op mn laptop heb gewerkt, vind ik toch pc fijner werken ^^

en ik zou niet teveel op design gaan letten als je een laptop neemt
maar meer op de specificaties, harde schijf, ram geheugen etc
ligt er maar net aan waar je m precies voor gaat gebuiken :astonished:

Wij hebben ook een laptop en dat is ook heel handig. Ik denk dat een laptop handiger is dan een computer, je kan er het zelfde mee alleen kun je een laptop meenemen en het neemt niet zo veel ruimte in.

• Sommige mensen vinden het lastig dat er geen muis aan zit ofzo, die kan je er ook ook bij kopen.

laptop is volgens mij handiger
ben ook aan het sparen, en weet nog niet wat voor één ik zou nemen
iig, een laptop kan je overal mee naartoe nemen (handig voor op de universiteit volgend jaar)
zorg er wel voor dat je een ontvanger voor draadloos internet hebt, die zit ingebouwd in de meeste nieuwe laptops

Hahaha nou inmiddels heb ik wel een laptop. En ik ben dr heel blij mee.
Computer is naar m’n broertje gegaan. En ik heb dr toch nog een stel aparte boxjes bij, ondanks dat het geluid in mijn laptop echt heel goed is (stereo ook).