oude modetijdschriften

Hayy,
hebben jullie misschien nog oude mode tijdschriften (bijv. cosmopolitan, vogue, nouveau enz.) liggen die ik mag hebben/overkopen?

mail me als je ze hebt!
anouk.pluis@hotmail.com

alvast bedankt! xxx

Ik heb voor enkele jaren terug hele jaargangen (uit de periode 1982/1990) van Ariadne, Lana Grossa, Rowan, Steek, Nicolle naaien, Handwerken zonder grenzen, Sandra breimode, Phildar handwerken, 3 Suisses, Hema breiboek (echt waar!) en enkele eerste zogenaamde 0 uitgaves van Libelle en Maandblad voor handwerken weggegeven. Wel heb ik de voor mij interessante patronen en foto’s bewaard om nog eens terug te kijken en om inspiratie op te doen.

Vooral de jaren 1983-1988 was een heel leuke en kleurrijke mode periode, dat zie je nu weer deels terugkomen, zeg maar die felle kleuren icm met wijd en oversized.

TS, zou eens op marktplaats en op ebay moeten zoeken, daar worden vaak oudere (mode en handwerk) tijdschriften te koop aangeboden.

oke dankjewel, ik heb al op marktplaats gekeken maar daar kon ik niet echt iets vinden.

x

Ik heb nog super veel oude Elle’s maar die zijn van mijn moeder dus ik weet niet of ik die mag verkopen.

Ik heb gezien op sites zoals Etsy e Ebay ze veel hebben. Ik kwam laatst nog op Etsy de Tina uit de jaren 60 tegen =)

Dankjulliewel voor de reacties! @Silverbleed ik had nog nooit van die site gehoord maar ik ga er snel even kijken! @Titanium oke ik hoop het wel!
Xx

Moeten het echt orginele tijdschriften zijn, of zijn (kleur)kopieen van de gewenste pagina’s ook al voldoende? Indien je genoegen neemt met kopieen dan kun je terecht bij de Koninklijke Bibliotheek in Den Haag, hier bewaren ze altijd één examplaar van alle bladen, tijdschrijften, kranten en boeken die ooit een Nederland zijn verschenen. Ik weet wel dat ze geen tijdschriften en kranten uitlenen, maar je kunt daar wel alles uitgebreid inkijken en kopieren wat je interesaant vind.

Misschien een optie als je een dagje oude modebladen wilt inzien.

http://www.kb.nl/ (Gebruik het zoekscherm rechts bovenaan)

Oh, ik zoek ook wat! Voornamelijk ELLE, Vogue, CosmoGIRL enz.

@cavarnamagica oh dat is wel een goed idee! Ik woon best ver van Den Haag maar ik zou wel even kunnen kijken bij onze bibliotheek, dankjewel! Xx

@titanium weet je al of je die elle’s mag verkopen?

Ik heb alleen oude h&m catalogussen liggen #hebjevastniksaan
Succes^^

^daar kun je ook leuke plaatjes uithalen :stuck_out_tongue:

@Nataschax @woaahh jaa, maar die heb ik zelf thuis ook nog.