oude gevoelens.

Hee dames,

Jongens zijn ongelofelijk raaaaaar, of tenminste de jonge waar ik mee praatte.
ik zag hem vandaag en me gevoelens komen weer naar boven wat moet ik doen :frowning_face:.
het kwam allemaal door hem, zijn lieve praatjes en altijd bij mij op school komen praten.
alles ging fout op een vrijdag. Mijn vriendin en ik hadden een dubbel datee in het bos met hem en zijn vriend. naja, eerste keer dat ik met een jonge ging afspreken dus op school was ik concentratieloos door de zenuwen en JA ik moest ineens nablijven. Ik kwam hem tegen tijdens mijn pauze en vertelde dat ik wat later zou komen. hij zei dat ik geen smoesjes moet verzinnen, maar het was echt zo! ik kwam bij me vriendin en gingen ons alvast klaarmaken en richting het bos… we waren wel 8 of 10 min laat maar hij was er zelf niet eens… ik kon hem niet bellen want z’n telefoon was naar de maak. we vroegen zijn vriend die ook zou komen waar ze zijn maar blijkbaar was hij niet eens bij zn vriend komen opdagen… geflashtt DUS! na een week kwam hij op msn, hij vertelde dat hij tandarts afspraak had… wat een leugen was trouwens hij zij heletijd sorry dit dat. en kwam in de ochtend opdagen bij mij school ik kwam net aan fietsen. hij kwam naar me toe en vertelde waarom hij niet kon komen … ‘‘zaken’’ ik wist genoeg maar hij vertelde me dat er een nieuwe hem zou komen dus ook beter. vanaf die dag had ik hem paar keer gezien we hadden alleen oogcontact thats it. dat was zijn VERBETERDE hem. ik snap het niet wat ging fout het ergste is dat ik hem ook net nog leuk begon te vinden. :frowning_face: en vandaag zag ik hem, kreeg gelijk buikpijn ik keek met verdriet naar hem en hij keek met emotieloze ogen terug…

tips om hem te vergeten?

geeen tipss:(?

ga leuke dingen met je vriendinnen doen
en probeer niet meer aan hem te denken
het is moeilijk maar je vind ook een jongen die jou ook leuk vind zoals bij mij

xxme

Het ging fout omdat hij niet kwam opdagen? Nou, heel simpel door gaan met je leven.

Ik geloof niet dat je hem echt zo leuk vind als je na 1 misgelopen afspraak al opgeeft. Lijkt me vrij makkelijk er over heen te komen dan.

Jaa, ik dacht ookal aan om goed en beter concentreren op school xx

Ik had hem vaker gezien bijna 2 weken lang elke dag, maar dit was officeel ‘‘date’’ zeg maar en ik gaf hem een kans alleen het leek alsof hij verdwenen was en ineens zie ik hem weer…

Beetje slecht geplande date in mijn ogen, maar goed.

OT: zoals hierboven staat, gewoon leuke dingen dingen met je vriendinnen. Eerlijk gezegd komt dit verhaal niet op mij over alsof je smoorverliefd bent (wat natuurlijk alleen maar zo kan lijken) en in dat geval zou ik het gewoon proberen los te laten en lekker verder te gaan met je leven. Succes!

Maar waarom probeer je het dan niet gewoon nog een keertje?

haha, ja niet echt smoorverliefd maar hij is de eerste jongen waarmee ik zo vaak was en ik hield van zijn warmte die hij gaf… maarja verleden.

en thankss zal ik zeker doen xx!

Ik niks van hem alleen zijn msn maar daar is hij nooit meer op. Zie hem ook nooit meer ( vandaag wel ). En hij mag toch ook wel wat doen om in contact te komen weer. maar geld komt bij hem nummer 1. :pensive:

Hoe oud zijn jullie dan en heb je hem niet op Facebook?
Je klinkt niet zo enthousiast over hem, dus ik begrijp niet zo goed wat je probleem nu is. Jongens kunnen heel erg passief zijn terwijl ze wel instemmend reageren als jij een voorstel doet. Waarom probeer je dat niet een keertje?

En ja, als je dat niet wil, je focussen op andere dingen.

Ik ben 15 en hij 16. ik vind hem echt leuk hij is lief en zei altijd als er wat was dat ik naar hem toe moest komen en hij zou helpen. hij vertelde ook zijn geheimen en dat gaf me leuke gevoel dat hij me vertrouwd. ik snap wat je bedoelt. hmmm ik denk maar dat ik op andere dingen ga focussen bedankt. x

En nog een toevoeging: de titel van dit topic is oude gevoelens.
Oude gevoelens moet je over het algemeen proberen los te laten en aangezien je het topic zo genoemd hebt, denk ik dat je eigenlijk al weet wat je moet doen en alleen een bevestiging wilde hebben. En anders kan dit puur toeval zijn…