Oude gevoelens komen boven.. wat nu?

Ik heb dus een jongen een jaar leuk gevonden, we hadden ondertussen al 2x af gesproken en ik had hem zelfs aan mijn ouders voorgesteld (gebeurd niet snel). We hadden erg leuk contact op MSN/over de sms. Het was wel duidelijk dat we elkaar leuk vonden. Maar we hadden niks, tijdens de tweede date realiseerde ik me dat we meer vrienden waren dan “lovers”. Ik probeerde hem te vergeten ondertussen ging ik verder met me leven en probeerde hem te vergeten. Dat lukte aardig . Ondertussen had ik al een andere jongen op het oog en hij zat de hele tijd te flirtten met een vriendin van hem. Elke keer wezen mijn vrienden erop maar ik wuifde of lachte het weg. Dat ging zo’n 2 maanden verder en ik dacht ook echt dat ik over hem heen was, totdat ik net op zijn hyves een foto zag en ik realiseerde me hoeveel ik hem eigenlijk mis. Wat moet ik hier mee? Ik wil hem niet eens meer leuk vinden, maar ik mis hem zo! :frowning_face:

Sorry voor dit belabberde ABN, ben een beetje in een emotionele bui. :flushed:

Je ABN valt reuze mee toch? Ten minste, zo erg is het niet. Iig je kan je gevoel niet dwingen. Misschien als je hem helemaal wilt vergeten moet je maar niet meer op zn hyves kijken etc.

Klinkt enorm bekend.
Ik denk dat ieder meisje dat wel kent.
Dat je iemand wil vergeten, maar dat het niet lukt.

Mijn advies is toch: Vergeet hem, ga lekker met vriendinnen afspreken,
Maakt niet uit wat je doen maar zorg dat je niet aan hem hoeft te denken.
Uieindelijk slijt het wel.
Zeker als je dalijk iemand anders hebt gevonden, die wel voor 100% voor jou gaat! :wink:

Heb ik ook al lang. Ik probeer het gewoon te negeren maar het lukt niet zo. Telkens als ik hem zie vind ik hem weer leuk.

:frowning_face:

ik denk dat het wel normaal is dat als je zo lang iemand leuk hebt gevonden, dat dat gevoel nooit helemaal weggaat…
en als je dan net even niet lekker in je vel zit ofzo, je bekijkt die foto… ja, dan wil je misschien dat leuke gevoel terug.
eerlijk gezegd denk ik dat het wel over gaat. iedereen heeft wel zo z’n momenten. en dat je gewoon door bent gegaan met je leven laat ook zien dat het goed zonder hem lukt, toch?
het komt goed! veel succes :slightly_smiling_face:

omg ik heb PRECIES hetzelfde
behalve dan dat ik hem minder lang ken

en ik vraag me dus af
zal ik hem vergeten?
dat is natuurlijk het beste maar ik wil hem helemaal niet vergeten: |
ik hoop elke keer dat het toch nog goed komt

maar veel succes:)

Komt me bekend voor. Ik ben zo ook een jaar met een jongen om gegaan, en uiteindelijk werd het niks. Niet omdat we meer vrienden waren, maar omdat hij me iets ontzettend lulligs flikte. Maar iig, inmiddels ben ik bijna een jaar verder, en heb bijna een half jaar een vriend. Soms betrap ik mezelf erop dat ik nog wel eens aan hem denk…
Ik denk dat dat normaal is. Want een jaar lang zat die jongen heel erg in mijn gedachten. Dan is het toch logisch dat ik nu nog zo af en toe aan hem denk?

Lijkt wel of hij dit gelezen heeft.
Hij stuurde een krabbel met hoe et met me ging dus toen hebben we weer net als vroeger tot laat gezellig gemsnt.
Damn:blush:.