Oude games van vroeger

Zoo tycoon jongeuh

Zoo tycoon, rollercoaster tycoon, tomb raider, rayman en hercules speelde ik vooral :’)

Al die Barbie spellen vond ik geweldig, mn favorieten waren Barbie Rapunzel, IJsprinses en Turnkampioen. Die speelde ik toen letterlijk elke dag met mijn zusje.

En verder…

• Paddington reis rond de wereld
  • Robbie Konijn
  • Mijn paardenstal
  • Mijn dierenpraktijk
  • Sims 1 en 2

Oh en Howie’s Boomhut vond ik ook geweldig (blijkt officieel Great Word Adventure te heten):

Zoo Tycoon, Rollercoaster Tycoon, PuttPutt en Freddi Fish :slightly_smiling_face:
De laatste 3 heb ik laatst op Steam opnieuw gekocht ^^

Ik heb geloof ik werkelijk waar alleen maar alle versies van Freddi Fish gespeeld, wat vond ik dat fantastisch hahaha!

Zooo veel herkenning haha ik wordt weer helemaal enthousiast

Zoo tycoon 1
Rollercoaster tycoon 1 en 2 (2 speel ik nog steeds)
Sims 1 en 2 (ik speel inmiddels 4 omdat de andere het niet meer doen :frowning_face:)
Freddy fish (een aantal versies, maar vooral de verloren trompetschelp, en de zeewierzaadjes met de legendarische uitspraak ‘maar baas… we zíjn haaien’)
Putt putt (ook een aantal versies, vooral red de zoo oid en reist door de tijd waren leuk)
Red cat (bij een vriendin)
Harry potter en de steen der wijzen (die heb ik laatst opnieuw bij zo’n tweedehands gamestore gekocht voor een paar euro)
En ik heb heel lang neopets gespeeld maar dat is gewoon op internet en bestaat denk ik nog steeds wel.

Ojaaa Harry Potter! Die had ik ook op de pc en de game cube haha

:grinning_face_with_smiling_eyes: Ja die weet ik nog wel!

Ik heb ook veel junior detectives gespeeld

+ Rayman
+ Red cat
+ Robbie Konijn

• mijn vriend junior
  • rollercoaster 2
  • sims 1
  • Age of Empires
  • Pippi
  • Sims 1
  • Zoo Tycoon
  • Freddy Fish
  • Putt Putt
  • Timon en Pumbaa Jungle Games (oh dit heb ik zo vaak gespeeld!)

Age of Empires! :upside_down_face:

ooooo my god dit deed ik ALTIJD

Oh jaaa, Red Cat Spookkasteel vond ik supergaaf vroeger! (Al vond ik het stiekem ook heel eng :grinning_face_with_smiling_eyes: )

Die oude Aladdin/Lion King/Jungle Book spellen doe ik héél soms trouwens nog wel hoor. Heb ik gedownload, weet alleen niet of je die site mag plaatsen? x.x

Indien het gewoon mag… Heel veel oude spellen download ik via Gamefabrique.com