Oude CG!

What to do met oude CG! ?

weggooien

verbranden

weggooien zo droog :bowing_man:
ik weet ook niks

doneren

ik neem aan ; cosmo girls ? , die heb ik allemaal verknipt en met de leuke plaatjes mijn schriften en agenda mee opgemimpt. ik ga er ook nog een collage mee maken.

Weggooien, verknippen, verbranden, bewaren.

eigenlijk zijn tijdschriften ook zo zinloos :’]

doneren aan mij (A)
ik maak er altijd collages mee
en de meest interessante stukjes haal k eruit en doe k in mijn “anti verveel boek” (er zitten nu 200 pagina’s in (A))

Zonder doneren. ;p

Ik wou namenlijk mischein ook wel ene collage maken en mischein ook wel zo’n tasje wat op de home page staat.

whahaha
jaaaaa
of natuurlijk aan mij geven (A)

Ik pimp er alles mee. M’n kamer, agenda’s… noem het maar op xD

pimpen.
Of bewaren ik bewaar ál mijn tijdschriften voor kleding ideeen.
Maar CG is natuurlijk anders.
Collager of agenda etc oppimpen

Ik wil er denk iets mee beplakken. Ik heb net mijn kamer een beetje geleegd en nu staat er bijna nix meer in. ;s Ik ‘had’ (kom ik net achter) een tafeltje, maar dat heeft mijn broer dus ;s Maarja ik zal mijn moeder nopg wel even vragen of ik nog iets heb wat ik akn beplakken. :grin:

Maar in ieder geval bedankt,

X Pp.

Doneren aan stichting ldaaax

Haha dat doe ik ook met oude tijdschriften. Heb mijn tekendoos van de middelbare school ermee beplakt en nu ben ik bezig met mijn prullenbak. Daarna ga ik hem bespuiten met haarlak of beschilderen met doorzichte verflak-achtig iets zodat het mooi glanst xD In ieder geval, het ziet er best leuk en vrolijk uit.

Mmmmm. Jij hebt me op ideen gebracht! ;p

Ik wil nu ook benst een prullebak maken met oude cg! 's

Bewaren en later teruglezen (dat doe ik tenminste. En er soms iets uitknippen of zo).

de mooie foto’s eruit knippen
of handige pagina’s eruit knippen en in een verzamelmap steken

bewaren en later terug lezen (voor vakantie ofzo)
en plaatjes eruitknippen en dingen oppimpen