Oud verlaten gebouw, of loods

Hallo!

voor een kleine fotoshoot ben ik op zoek naar een oud verlaten gebouw of een lege loods waar ik in mag.
weet iemand heel toevallig iets?

In welke omgeving zoek je zo’n locatie?

-

maakt niet per se uit. We hebben ov dus we kunnen overal komen

Ja iedereen heeft altijd zulke mooie foto’s van zulke locaties maar waar vind je zoiets.

Ik weet in vlissinge, aan de boulevard staat een oud gebouw, half kapot enzo. met uitzicht op t water. Daar werd een keer een shoot in gehouden toen ik daar voorbij liep. Misschien kun je via google iets vinden?

kun je echt naar binnen kijken? mijn model is namelijk redelijk half naakt

Ja maar niet in alle ruimtes denk ik, t is vrij groot, en t is niet heel goed zichtbaar omdat het iets verder weg ligt

en mag je daar zomaar in?

Dat weet ik niet, ik ben op google aan het kijken of ik het kan vinden :slightly_smiling_face:

@HEARTxCORE bedoel je dat oude flatgebouw met al die graffiti erop? Staat dat nog steeds leeg dan, zijn ze daar niet al mee bezig om te verbouwen?

Ja volgens mij wel, t had grafiti. Eems van de zomer nog niet. Toen was ik daar. Maar geen idee of ze er al mee bezig zijn.
Ik kan op google niet zo veel vinden

Volgens mij is dat Paviljoen Britannia (heb even gegoogled).
http://www.pzc.nl/regio/z…Britannia-wordt-beter.ece zoals ik lees op internet wordt er wel aan gewerkt nu…

Er zijn door heel nederland verspreid best wel veel lege gebouwen denk ik.

Anders weet ik wel (iemand die ik ken had model gestaan en shoot gehad daar) dat er in vlaanderen een dorpje is ‘Doel’. En dat dorpje staat helemaal leeg, is helemaal verlaten ofzo, maar de vervallen huizen staan er nog wel. Ook veel graffiti enzo. Misschien is zoiets ook leuk?

hmm we willen liever wel in nederland blijven
en het gaat gewoon echt om een leegstaand gebouw. gewoon van binnen. graffiti eigenlijk liever niet.

Hier in Friesland zijn genoeg gebouwen die leeg staan!

Ja volgens mij is dat hem! jammer!

waar dan? ik woonde ook in friesland dus eh
kom maar door met locaties x]

Ik heb even gegoogled voor je naar een lijst met leegstaande gebouwen.

http://www.martintb.nl/vg/

Misschien vind je wel wat op die site. moet je de interessante dingen even googlen denk ik.

Doel ligt bijna op de grens met Nederland, het is bij de haven van Antwerpen…

Maar ik zou misschien ook gewoon eens een beetje rondkijken op industrieterreinen enzo. Als ik met de trein van Zeeland naar Amsterdam reis dan zie ik soms ook behoorlijk oude en ongebruikte gebouwen langs het spoor staan. Er zijn er vast genoeg, je moet ze alleen even zien ;p als ik er nog eentje weet dan zal ik hier posten, maar ik zou het niet zo snel even weten verder…