Oud roze/licht roze hakken

Helloooo, gisteren weer nieuwe hakken gekocht! Dit zijn ze eigenlijk, alleen heb ik ze niet van de h&m.

Maarja, wat kan hier het beste bij? :flushed:

Wauw wat een leuke kleur. Ik zou het dragen met een basic broek en een top waar de zelfde kleur in zit.

Wat een skatige schoenen :slightly_smiling_face:))Je kan ze bijv. onder een creme wit jurkje dragen,of wat @StayStrong zegt,onder een basic broek(bijv.spijker)met een topje in dezelfde kleur als de schoenen,en dan een wit creme jasje met studs <3

Oeeh, thanks! Daar kan ik wel al wat mee :grin:

ik draag het gewoon in combinatie met andere pastelkleuren en een lichte jeans :slightly_smiling_face: heb zelf ā€œdichteā€ sleehakken in deze kleur

Toevalig van de van haren? Dan heb ik ze ook.

Idd met andere pastel tinten, maar ik draag ze ook onder me donkere spijkerbroek, met een licht shirtje.
Of gewoon een jurkje. Ze passen bij best wel veel eigenlijk :slightly_smiling_face:

Jup! Ze zijn ook een beetje gevoerd aan de binnenkant, echt lekker zacht. (:

ik zie dit op zich wel als schoenen met een wat neutralere kleur, die je dus met heel veel kan combineren.
voor nu in de lente lijkt het me wel leuk om het met een mintgroene blouse ofzo te combineren :slightly_smiling_face:
ik wil ook nog zulke hakken gaan kopen.

Leuke schoenen! Ik heb sleehakken in bijna dezelfde kleur, en ik draag ze eigenlijk altijd gewoon bij een lichte spijkerbroek en een licht gekleurd topje (:

Een kledingstuk waarbij die kleur terugkomt

Ik draag die kleur meestal met andere pastel kleuren en een spijkerbroek of zwarte broek. Ik ben vooral van de mintgroene truitjes erbij.