Oud & Nieuw

Halloooo iedereen,
aangezien ik ‘nieuw’ ben en nog niet echt 100% in de gaten heb hoe dit werkt met al die forum dingen enzo, start ik maar een nieuw topic want ik heb namelijk een vraag, of ja mijn beste vriendin en ik zitten een beetje ergens mee.
Zoals jullie weten zit oud en nieuw er weer aan te komen en wij hebben allebei erg veel zin in een feestje. Niet thuis zitten dit jaar, maar eindelijk een beetje los gaan en ook wat betreft drank.
Jammer genoeg zijn wij dus de enigen die er zo over denken, want de rest van onze vrienden willen persee thuis zijn om 12 uur, en zulke feestbeesten als ons zijn het ook niet echt. We weten nu dus niet echt wat we er mee aan moeten. Met zn tweeën een feestje is nou ook niet echt het ultime, want hoe meer zielen hoe meer vreugd zeg ik altijd maar, maar als de rest niet op wil komen dagen is dat ook zo wat. We dachten misschien naar een leuke stad gaan maarja dan loop je daar met zn tweeën in de nacht en hoe kom je thuis en allemaal van die vragen.
Dusss heeft iemand misschien leuke ideeën?

Liefsss

En als je nou gewoon eerst tot 12 uur met die ene vriendin gaat zitten en daarna met een groepje naar de stad gaat?

^Dat zou ik ook doen. Ik heb dat toen ook eens gedaan. Rond een uur of 1 ben ik naar een ander feest gegaan waar ik andere vrienden tegenkwam en heb daar de nacht mee doorgebracht. De vrienden die niet wilden of konden hebben het thuis gezellig gehad

Het is heel normaal hoor om twee feestjes te hebben met nieuwjaar. Ik heb bijvoorbeeld een huisfeestje tot ongeveer 1.00-1.30, daarna gaat de rest uit en ga ik weer naar huis.
Dus je kan tot iets van 00.30 met je ene vriendengroep hangen en dan daarna naar een evenement toe?