Oud&Nieuw

Hee meiden,
tijdens oud en nieuw is er iets heel vreemds gebeurd, ik was met mijn beste vriendin en vriend oud en nieuw aan het vieren. En mijn beste vriendin en ik mochten allebei Jillz drinken. Mijn andere vriend die had al gedronken en ook geblowd, wat hij later pas aan ons vertelde. We zaten gewoon heel rustig tv te kijken en mijn vriendin en ik hadden maar 4 Jillz op en een slokje bier van onze vriend. Toen we iets drukker waren dan normaal stootte ik me hoofd omdat ik viel op de grond. Nadat dat was gebeurd kan ik me niet veel meer herinneren.

Die ochtend dat ik wakker werd bleek dus dat ik de hele avond hebben lopen spugen, buiten bewust zijn was heb lopen huilen. Mijn ouders vertelde ook dat ik de vaak heb gezegd dat ik me benen niet meer voelde. Mijn ouders vriendin en ik vinden het nu dus heel raar hoe ik reageerde, want een tijdje terug had ik 5 Jillz op en toen was er niks met me aan de hand.
Nu is dus mijn vraag weten jullie misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn, of zijn er misschien meisjes met hetzelfde probleem?

PS: Mijn vriendin had helemaal niks, ze was zo nuchter als je weet niet wat??

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

hersenschudding?

Je hoofd misschien iets té hard gestoten? Lichte hersenschudding misschien? Ik zou in ieder geval de volgende keer een beetje uitkijken, want straks stik je nog eens in je braaksel.

Mijn ouders dachten dus ook een hersenschudding alleen kan het dan ook met een hersenschudding zijn dat ik niks meer kon bewegen en bewusteloos lag? Want ik viel voor me gevoel niet super hard maar wel dat het pijn deed.

Dronken na 4 jillz en zo van de kaart zijn lijkt me knap. Maar misschien komt het inderdaad omdat je je hoofd hebt gestoten en een (lichte?) hersenschudding hebt opgelopen.

Misschien is het verstandig om even langs de huisarts te gaan. En na 4 jillz hardstikke nuchter? Na 1 slok alcohol ben je al niet meer nuchter.

Neee ze was ook niet heel nuchter, alleen vergeleken mijn vriend en mij wel. Maar als ik nu naar huisarts zou gaan, hebben ze er nu dan wel wat aan, omdat het al 3 dagen geleden is?

Je weet nooit of er eventueel blijvende schade is.
Ga voor de zekerheid even langs, want het buiten bewust zijn geweest en je benen niet meer kunnen voelen vind ik wel een beetje eng klinken.