oud & nieuw

Elk jaar met oud en nieuw gaan wij het vieren. Rond half 9 komen we bij elkaar, dit jaar gaan wij naar hun.

Weten jullie leuke dingen om te doen totdat het 00.00 is ?

xoxo

vuurwerk afsteken

Ik ga dan een Sherlock marathon houden in mijn eentje, hoe gezellig. Je kan dit natuurlijk vervangen door een serie/films, verder kan je ook gewoon dingen doen die jullie ook normaal doen.
Ik heb alleen een vraagje, met wie ga je het vieren? Aangezien je het vaak anders viert met je ouders dan hoe je het met je beste vriendin viert.

Dat, of spelletjes doen. Gewoon gezelligheid, beetje kletsen, gek doen…

Eten

met vrienden van m’n ouders en hun kinderen.

Dat heb ik voorheen ook vaak gedaan en wat wij deden was gewoon films kijken, spelletjes spelen (risk met een aantal 16 jarige jongens is GEEN aanrader) en daar draaide het ook gewoon om de gezelligheid. Maar wij waren dan ook vaak met een groep van 20 man en dan kan iedereen ook meer zijn eigen gang gaan zonder dat het ongezellig wordt.

Vroeger gingen wij altijd naar mijn oom en tanta, en hun kinderen (en later ook aanhang). We begonnen met een uitgebreide maaltijd, waarna wij (de kinderen) een spel gingen spelen. Na dat spel werd rommel-vuurwerk afgestoken. Vervolgens verzamelenden we ons voor het aftellen, en dan de jasjes aan om het mooie vuurwerk af te steken of er naar te kijken.

Sjoelen!

Oliebollen eten!

Dit is al het zoveelste topic over oud&nieuw…

eten, drinken, kletsen, beetje tv kijken

Wiien, tv kijken, andere spelletjes doen

Levenloos op Girlscene zitten. PARTYHARDY :beer:

Eerst moed verzamelen om naar buiten te gaan, dan naar m’n dispuut, daar borrelen tot 12 uur en dan naar een feest op m’n vereniging en m’n vriendje platknuffelen

Eten en drinken