oud&nieuw zinnetjes (love)

okee haha, maar ik bedoelde meer van naar een jongen met wie ik dus ga afspreken …

maar dat is wel leuk, naar je zus! (:

oooooooooh, sorry!

uhm, weet ik 't. geen enkele jongen haalt toch hints uit een smsje.
dus ik zou niet veel moeilijker maken dan ‘gelukkig nieuwjaar! ik heb zin in onze eerste date van 2012!’

maar, zo ben ik.

Haha die is leuk!

1. 2 souls 0 pain 1 love 2 people. happy new year <3

up!

Leuk topic! Hoop dat er nog snel leuke, nieuwe ideeën bij komen =)

Jaja, dames vanavond is het zover. Wie gaat er een simpel smsje sturen, of wie doet er een boodschap in? Zelf heb ik nog niet echt een leuk smsje gevonden waarvan ik denk, JA! dat wordt 'm.

Tegen je vriendje:
Gelukkig lovejaar.

Oke nee ik weet niks haha.

^^haha die vind ik leuk ):
Ik weet zelf niet echt leuke.

tegen de jongen waar je mee zit:

dit wordt ons jaar schatje!

Ik vind eigenlijk nog niks erg interessant :stuck_out_tongue: Maar zelf ook nog niks verzonnen…

^ dat heb ik ook haha.

ik zou net zoon topic openen haha,
ik wou graag een lief smsje sturen naar mijn vriend maar ik zou niet weten wat,
dus kom maar op met die lieve zinnetjes! :slightly_smiling_face:

ik laat mijn hersentjes kraken maar… ik weet echt niks .

die is heel leuk . :slightly_smiling_face:

laat 2012 brengen wat 2011 vergeten is.

oeeeh haha, het is bijna zover!
en nog steeds geen inspiratie ;o

ik heb gestuurd:
lieve kev, ik wil je alvast een gelukkig, gezond en liefdevol nieuwjaar wensen! ik hoop dat we dan elkaar gaan zien! je bent lief! xxxx

dit was al om 8 voor 12, ik was bang dat ie niet door zou komen haha.
en wat hebben jullie gestuurd? helaaaas, had ik niet zoveel inspiratie!

haha, ik heb gestuurd: Kom met je luie reet hierheen, want ik wil je in real life zeggen dat dit ons jaar wordt.

Hj heeft geluisterd, en was wel 10 hele minuten in de kroeg, toen ging ie weer terug naar het feest, maar ik vond het toch lief(:

tegen onze vriendengroep heb ik gezegt: 2011 was niet het makkelijkste jaar voor vele van ons, helaas hebben we in het begin van het jaar 1 kanjer uit onze groep verloren door een ruzie! maar voor 2011 eindigt wil ik zeggen dat ik trots op jullie ben… gesteund door dik en dun. veel momenten gehad waar we ook hebben in kunnen lachen. 2012 is een nieuw jaar met een nieuwe start! en ik wens je heel veel liefde, geluk en vriendschap toe in het jaar wat ons mag brengen. gelukkig nieuwjaar. xxx

en tegen een paar bekende.
met een sterreflitser in mn kond vliegen wij 2012 helemaal rond.
gelukkig nieuwjaar.