oud&nieuw zinnetjes (love)

misschien is het een idee om een topic te openen met korte zinnetjes, of tekstjes voor je crush/vriendje/vriendinnetje/or whatever. zodat je die zinnetjes/tekstjes kan sturen met de jaarwisseling, zoiets als:

‘gelukkig nieuwjaar,
en hopelijk wordt het dan ons jaar’

ofzoiets.

en dat we dan dit elk jaar kunnen uppen, voor de meiden die ze nodig hebben. dus het hoeft niet alleen voor de meiden die een crush hebben op iemand, maar dit kan ook handig zijn voor ls je even iets meer wilt laten merken dat je echt bij degene hoort, en wilt blijven!

mocht dit geen goed idee zijn, of het bestaat al dan mag er een slotje op!
(:

Ik hoop dat het nieuwe jaar even leuk is als jijzelf.

^ goeie haha.
ik had er vorig jaar ook 1 gestuurd, maar die weet ik niet meer.
uiteindelijk was het niks geworden maar dat doet er niet toe :’)

Oeee leuk topic! Ik zie hém tijdens de jaarwisseling, maar dan zeg ik het gewoon persoonlijk tegen hem xD Weet zelf nu even niks, als ik iets bedenk post ik het^^

haha, fijn dat jullie het een goed idee vinden! als ik wat weet dan post ik ook wat (:

omg nice topic moet ik maar even volgens als het een succes wordt!
o en ik ben een beetje inspiratieloos

oh, leuk topic!
heb alleen zo geen ideeën haha

Ik ben blij dat ik ook in het nieuwe jaar nog steeds jouw leven kan verpesten.

Dit zeg ik altijd sarcastisch tegen hem :stuck_out_tongue:

Ahhh tof! Mijn vriendje is op vakantie tot 5 januari en het is pas ‘aan’, dus dan kan ik zo’n super lief smsje sturen! C:

een heel nieuw jaar met jou.

UP!

Ik snap niet wat jullie met al die ‘zinnetjes’ doen… Je kan toch zelf bedenken wat je tegen hem zegt?

knackebrod, we sturen dan 1 zinnetjes naar onze crush/vriendje/vriendinnetje. maar soms dan hebben we zelf geen inspiratie, en daarom dit topic (:

Aahhh sweet, ik ga me inhouden en niet helemaal dronken zijn om 12 uur en dan kan ik ook zoiets liefs tegen hem zeggen.

+1

Oow. Ik snap 'm!

upje, ik heb een leuke nodig! :stuck_out_tongue:

ik zit echt na te denken maar ik weet niks en een simpele ‘gelukkig nieuwjaar’ vind ik ook niets. ik wil graag iets met dat ik zin heb in een date met hem, het is al zeker dat we afspreken maar wanneer nog niet. dus tsja…

ik weet dat al mijn vriendjes en vriendinnetjes te dronken zijn om leuke smsjes te waarderen (en ik te dronken om te typen), dus ik bel ze gewoon op 1 januari. hahah. :")

en gelukkig is m’n vriend de eerste die ik kan zoenen in het nieuwe jaar, dus hij hoeft ook geen smsje, hihi.

haha, dat kan ook faalhaasje!
weet jij nog iets leuks voor mij? niet dat ik straks heel simpel ‘gelukkig nieuwjaar’ sms. :")

-blabla, irrelevant!-