Oud&Nieuw -> uitgaan voor <16

Hee meiden,
Ik wist niet echt waar dit topic moest, maar lifestyle leek me het meest logish.

Ik ben 14 jaar, maar wil met oud&nieuw wel gewoon gezellig met vriendinnetjes iets doen na 12 uur. Maar ik heb dus geeeeen idee wat, want volgens mij is bijna alles voor 16+.
Heeft iemand ideeen, ik woon in de buurt van Amersfoort. Maar het mogen ook dingen zijn die wss overal wel zullen kunnen en op andere plekken in nederland hoor.

Je bent 14? Blijf toch gewoon bij je familie.

Bij ons is t geen 16+, ofja, er zijn natuurlijk wel feesten voor 16+ maar er zijn er ook echt superveel voor onder de 16! Dus ik zou gewoon even rond vragen in de buurt?
Er zijn bij ons ook feestjes bij gewoon mensen thuis, misschien bij jullie ook?

Zelf maar een feestje organiseren?(:

wij gingen vorig jaar gewoon met onze vriendengroep ‘hangen’.

Haha ja je kunt ook gewoon met z’n allen naar een vriendin/vriend toegaan?
Ik bedoel, echt uitgaan op je 14e kun je toch niet he…

kom op ga niet uit als je 14 bent! als je 18+ bent snap je waarom niet,
er als je 14 nog niks aan, en je irriteerd alleen maar de mensen die WEL de leeftijd hebben om uit te gaan!

ga gezellig bij een vriendin zitten/ nodig vriendinnen uit en bouw je eigen feestje!

Ik bedoelde opzich ook niet echt uitgaan naar een of andere club hoor, maar meer een gezellig muziek cafe ofzo, waar je wat gaat drinken en gewoon heel veel mensen spreekt.
Kan je hier onder de 16 naar binnen? Zolang je geen drank bestelt enzo?

bij hebben in de buurt best wat feesten waar gewoon iedereen in kan moet je gewoon even rond kijken!

miss organiseerd je buurthuis iets, of een sportvereniging…

Ik zou gewoon iets met familie en/of vrienden gaan doen, ergens thuis.
Ik woon ook vlakbij Amersfoort.

ik zou gewoon nog even wachten! persoonlijk vind ik dat je als 14-jarige niet echt iets te zoeken hebt op echte uitgaansplekken… kun je niet gewoon zelf iets organiseren met een vriendengroepje? is toch juist gezellig (:

Gewoon naar de sporthal? Volgenss mij is dat hier gewoon voor iedereen

Vroeger ging ik gewoon zelf met vriendinnen thuis een soort feestje organiseren. dat kan toch prima? je komt toch nergens in, want inderdaad, vooral met oud en nieuw is alles 16+
Succes!

ik ben met oud en nieuw nog net geen 16, dus ik baal er heel erg van dan alles zo streng 16+ is… maarja dan maar een andere feestje zoeken hè

Je komt sowieso nergens in qua clubs/kroegen. Als ik jou was zou ik gewoon samen afspreken bij iemand thuis en het daar zelf gezellig maken. Ik zou geen moeite doen om ergens binnen te komen, want dat lukt je toch niet.

Sowieso zou ik echt niet naar iets voor 16+ gaan hoor, daarom ben ik zo specifiek opzoek naar onder de 16.

Maar ik denk dat ik m’n ouders even lief aankijk en een feestje ga organiseren.

Ik ben ook wel 15… maar ik kom wel binnen bij 18+ dus misschien kun je iets proberen?