Oud & Nieuw in Amsterdam (en omgeving)?

Ik, mijn vriend en een vriendin willen dit jaar samen Nieuwjaar vieren. Aangezien die vriendin aan de andere kant van het land woont, is het voor haar natuurlijk leuk om Amsterdam in te gaan.

Het punt is alleen; alle feesten zijn 18/21+ en pokkeduur. (Wij zijn zelf 17 en arm)

Weet iemand waar er leuke feesten (of gewoon gezelligheid) zijn in Amsterdam voor lieve kindertjes onder de 18? (en dan liever geen 14+ disco, haha)

Ik hoop dat iemand me kan helpen, voor nu; verder googlen. Muh. : (

Ik heb geen idee, ik woon zelf in het zuiden en hier is genoeg te doen, ookal is het ook 18+ ze controleren niet, tenminste vorig jaar niet. Al heb je daar niets aan.

Upje voor jou

Thanks. :slightly_smiling_face:

Ik denk dat ‘t uiteindelijk gewoon een kroeg wordt, maar ik hoopte op een raar feestje, haha. :’)

anders geef je zelf een feestje, of vind je dat niks?

Nee. Ik crash liever andere hun feesten. :’)
En ik ben veeeeel liever in Amsterdam dan in mijn eigen suffe stadje.

Nee op oudjaar wordt er niet gecontroleerd.

Ik ga ook oud en nieuw vieren in Amsterdam! =D In een oude bakkerswinkel wordt het feest ‘Goud en Gloednieuw’ gevierd, heb er echt zin in!
¤50,- kostte het en dan alles inclusief en zo (drank, etc).

Maar verder kan ik je niet echt helpen haha :’) ben benieuwd wat je nu uiteindelijk gaat doen! Veel plezier in ieder geval!

Er wordt niet gecontroleerd?
Ooooo. Er gaan opeens 3 triljoen opties open…
Hm. Lastig.

Ik hoor ook net dat m’n vriend z’n huis leeg is op oud en nieuw. Dus misschien gaat hij zelf gewoon een feestje geven, dat is ook wel chill. :slightly_smiling_face: