Oud & Nieuw 2009/2010

Wat is jullie planning voor oud & nieuw dit jaar ??
leuke feesten of lekker thuis

nog tips voor feesten in rotterdam met oud & nieuw ?

Bij mij komt een ander gezin langs, wat ik al mn hele leven ken en daar zit ook een hele goede vriendin van mij bij.
Maar wat blijkt, zij gaat om half 1 - 1 uur ergens anders heen, dat had ik dus niet helemaal verwacht…
Dus nu zie ik wel wat ik ga doen

Dan word ik 19! 8D

Eerst bij mijn ouders tot 1 uur ofzo, daarna uit :upside_down_face:
dat is altijd zooo gezellig. :]

O cool
alvast gefelii!

Ik vier het dit jaar waarschijnlijk weer met vrienden en vriendinnen, maar ik blijf tot 10 uur denk ik bij mijn ouders.

Ik wil naar Nimma dit ajar:D

ben altijd tot 11 uur ongeveer bij mijn ouders…
en daarna gaan we naar het nichtje van me vriend
die is dan jarig dus dan zitten we daar tot uurtje of 1
zijn hele familie is der dan altijd wel gezellig!

en daarna zien we wel zulle wel uitgaan!

mijn vriend wou naar Amsterdam gaan om oud en nieuw te vieren, dus dan doen we dat (: , met mijn neef, zijn vriendin, beste vriendin en zijn vrienden

ik ga het dit jaar met vriendinnen vieren! wordt geweldig ^^

Ik ga eerst naar mn ouders, dan naar de ouders van mn vriendje en dan samen met mn vriendje uit.

Super hard feesten tot ik neer val. Iniedergeval niet thuis of met familie of met vrienden, champagne en oliebollen ofzo, dat vind ik zo truttig. :'3

Waarschijnlijk uitgaan :slightly_smiling_face: Maar eerst nog bij mijn ouders het vieren of bij mijn vriend’s ouders.

Thanks!
Al het vuurwerk is stiekem voor mij.

[i]ik weet het nog niet =(
mn ouders gaan naar portugal met mn zusje naar de family
ik ga niet mee, dus ik vier het waarschijnlijk bij mijn vriend in spijkenisse,

in rotterdam is er meet the streets in maassilo !

ik weet nog niet of ik uit ga met oud&nieuw, tegenwoordig zijn er altijd schietpartijen met oud&nieuw … :no_good_woman: [/i]

oo oke gezellig!
Jaa inderdaad gister was er ook geschoten daar bij maashaven iedereen moest binnen blijven bij meet the streets.
Er is ook weer dat feest bij erasmusbrug maar line up is een beetje weak…

nimma ?

nou…
eerst heel de tijd buiten hangen beetje lopen kloten met van die kindjes vuurwerk afsteken enz. rond 12en naar binnen en aftellen daarna weer naar buiten vuurwerk afsteken en een beetje met van die sjakies nog kloten
zoals elk jaar (:

Eerst bij m’n ouders thuis tot rond 18u ofzo en dan samen met m’n vriend, m’n oudere broers en hun vrienden uit eten tot rond 12u en vervolgens uitgaan tot in de vroege uurtjes =D

pardyhardy :beer: