(Oud) lief terug leuk vinden, hoe chat beginnen ?

Hoi allemaal,
Ik heb 2 jaar een (toch wel goeie) relatie gehad met een jongen. (Ook al waren we best jong(10-12)) en toen gingen we elk naar een andere school en zagen we elkaar niet meer. Hij heeft heel even een vriendin gehad maar ik niet. Ik weet het niet, het lijkt wel alsof ik hem nooit heb kunnen vergeten…
sinds een tijdje zit hij bij mij op de bus en volgend jaar ga ik waarschijnlijk naar dezelfde school. Hoe begin je nu eigenlijk een chat gesprek? Ik heb weliswaar gelukkige verjaardag getuurd en daar bedankte hij me voor maar daar blijf het ook bij. Ik ben best wel onzeker en weet niet hoe hij me vind of ervan zou vinden. ( onze ouders zijn best nog wel goed bevriend)

Bedankt om te lezen en als jullie tips hebben of een gespeeld onderwerp…

Mega bedankt
Xx

Jullie hebben vroeger iets gehad en je gaat waarschijnlijk weer naar dezelfde school straks. Dan zou ik het helemaal niet raar vinden om hem een berichtje te sturen dat je naar dezelfde school gaat. Dan heb je meteen een goed onderwerp om het gesprek mee te starten. Ik neem tenminste aan dat jullie zonder ruzie uit elkaar zijn gegaan? Ik denk wel dat hij het leuk zou vinden om weer iets van je te horen.

Je zou hem een berichtje kunnen sturen van: “Hee wat leuk! We gaan naar dezelfde school. Long time no see! Hoe is het met je?”

Inderdaad gewoon een berichtje sturen. Hij is geen vreemde, wat het ook makkelijker maakt om hem te berichten. Niet geschoten is altijd mis! :wink: